Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
			
		
		
			
				
								ysitonnari93 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  2656  		Liittynyt:  Ma Touko 26, 2008 21:01 		
		
											Paikkakunta:  n. 1200 km:n päässä trollhättanista 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja ysitonnari93   »  To Syys 23, 2010 17:36 
			
			
			
			
			
			
			
									
									Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia  
 9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  To Syys 23, 2010 17:39 
			
			
			
			
			Juuri tuo samainen osa noiden kahden ison röörin välissä.
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								ysitonnari93 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  2656  		Liittynyt:  Ma Touko 26, 2008 21:01 		
		
											Paikkakunta:  n. 1200 km:n päässä trollhättanista 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja ysitonnari93   »  To Syys 23, 2010 17:45 
			
			
			
			
			Lossi kirjoitti: Juuri tuo samainen osa noiden kahden ison röörin välissä.
UXB 100 made in Switzerland
 
			
			
									
									Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia  
 9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  To Syys 23, 2010 17:49 
			
			
			
			
			ysitonnari93 kirjoitti: Lossi kirjoitti: Juuri tuo samainen osa noiden kahden ison röörin välissä.
UXB 100 made in Switzerland
Niinhän siinä sanotaan. Paljon pidät hintaa tuolla sinun osallasi ?
 
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								ysitonnari93 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  2656  		Liittynyt:  Ma Touko 26, 2008 21:01 		
		
											Paikkakunta:  n. 1200 km:n päässä trollhättanista 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja ysitonnari93   »  To Syys 23, 2010 17:50 
			
			
			
			
			Lossi kirjoitti: ysitonnari93 kirjoitti: Lossi kirjoitti: Juuri tuo samainen osa noiden kahden ison röörin välissä.
UXB 100 made in Switzerland
Niinhän siinä sanotaan. Paljon pidät hintaa tuolla sinun osallasi ?
No ei ainakaan viittäkymppiä enempää.
 
			
			
									
									Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia  
 9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  To Syys 23, 2010 17:57 
			
			
			
			
			Niinhän siinä sanotaan. Paljon pidät hintaa tuolla sinun osallasi ?[/quote] 
No ei ainakaan viittäkymppiä enempää.[/quote] 
 
laitoin YV
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  Ke Loka 20, 2010 17:57 
			
			
			
			
			Moottoriyhdistelmä hankittu ja asennettu. Läpät liikkuvat nyt hyvin mutta lämmityslaite antaa siltikin kuumaa. Eräs tuttavani sanoi lämmityslaitteen kalibroinnin auttavan asiaan, oli teetättänyt työn jossain ja kuulemma hänellä itsellään ainakin auttanut kun oli tehnyt samaa. 
Jos tuota laitetta voi kalibroida, millalailla tämä onnistuisi? Autossa ACC2 järjestelmä..
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Mawerick 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  4257  		Liittynyt:  Pe Loka 31, 2003 13:30 		
		
											Paikkakunta:  Yläne 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Mawerick   »  Ke Loka 20, 2010 18:00 
			
			
			
			
			ACC:n kalibrointi tehdään painamalla yhtäaikaa nappeja AUTO sekä <->.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  Ke Loka 20, 2010 18:09 
			
			
			
			
			Kiitoksia tästä, ja korjaus edelliseen että tuo versio onkin ilmeisesti ACC3 jos edellisen sivun kuviin on uskominen.
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  Ke Loka 20, 2010 18:12 
			
			
			
			
			Ja sekö on sitten homma hoidettu kun painaa hetken yhtäaikaa pohjaan nappuloita auto ja tuota <-> nappulaa joka on oikeanpuolisen nappularivin alimmainen?
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Mawerick 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  4257  		Liittynyt:  Pe Loka 31, 2003 13:30 		
		
											Paikkakunta:  Yläne 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Mawerick   »  Ke Loka 20, 2010 18:17 
			
			
			
			
			Se on ACC:n oma kalibrointi joka tsekkaa että kaikki toimii, ajaa läppien säätömoottorit laidasta laitaan yms. ja ilmoittaa mahdollisten vikojen lukumäärän. 
 
Säätömoottorin vaihdon jälkeen ACC ei tiedä missä asennossa läpät ovat, mutta kalibrointi yleensä auttaa.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  Ke Loka 20, 2010 18:56 
			
			
			
			
			Kiitokset paljon tästä tiedosta, täytyy tiedottaa huomenna korjaamolle jossa auto tällähetkellä on. 
Kun noita nappuloita painaa yhtäaikaa pohjaan, tarviiko niitä painaa kuinka kauan / kuuluuko sieltä joku ääni joka ilmoittaa koska painaminen riittää tai ilmoittaa sen että kalibrointi on alkanut ?
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Mawerick 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  4257  		Liittynyt:  Pe Loka 31, 2003 13:30 		
		
											Paikkakunta:  Yläne 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Mawerick   »  Ke Loka 20, 2010 19:07 
			
			
			
			
			Sekunnin-pari kun pitää pohjassa niin ACC alkaa tekemään kalibrointia, sen huomaa kyllä kun esim. lämpötilanäyttö häviää yms.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Lossi 							 
						"Turbo" 			
		Viestit:  243  		Liittynyt:  Su Elo 30, 2009 13:49 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Lossi   »  Ke Loka 20, 2010 19:23 
			
			
			
			
			Jees, kiitos paljon. Katsellaan huomenna josko tuon saisi pelittämään.
			
			
									
									#6289 
NG 9-5 2.0TiD -10 / 9000 CD 2.0 -96 / 900i 5D -88 / 90 -84 / M-B 200D w123 -83 / Alfa Romeo Giulia 2.2JTDM -17