Stage3 ja heatplate

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk

Re: Stage3 ja heatplate

Viesti Kirjoittaja saba90 »

Mut mites mulla on sit matalapaineturbossa tuo härpäke jos kerran vaan on yleensä täyspainemalleissa? :lol:
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: Stage3 ja heatplate

Viesti Kirjoittaja G-mies »

-97 2.3 matalapaineisen koneen ostaneena, kyllä siinäkin on se heatplate. Ei koneen koko/teho rajaa pois tuota lämpölevyä, ainakaan EPC:n mukaan.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Re: Stage3 ja heatplate

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

api kirjoitti:Kerro toki kokemuksia kun olet jonkun kilometrin ajellut, että miten vaikuttaa noin niinku perstuntumalta auton liikkumiseen käyttäytymiseen toimintaan?
Perstunutumalta ja hymyn leveydestä mitattuna todella onnistunut tunaus.
En kerennyt kokeilla miltä tuntuu vakiosofta ilman levyä kun stagetin samalla levyn poiston yhteydessä.

Kylmäkäynnistyksissä en huomaa mitään eroa, yhtä jouhevasti pomppaa käyntiin ilman levyä.
En tiedä johtuuko stagesta vai levyttömyydestä, mutta ahtojen nousu alkaa alempaa ja pienmmällä kaasupolkimen painamisella. 3" putkisto oli paikallaan jo ennen levyn poistoa.

3"DP:n +katin, ja stg3:sen kanssa suosittelen. Ei se ainakaan huonommaksi muutu :D
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Re: Stage3 ja heatplate

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Hyvä! Eli nyt tiedetään että matalapaineisessakin se on :idea:

Tonnarissa kun kurkaa apparinpuolelta niin se levy näkyy noin
Kuva

ja se johtoliitin on tuossa
Kuva
Vastaa Viestiin