Nakuttaa RE85:llä
Re: Nakuttaa RE85:llä
CAN väylään kiinni Lawicelilla tai CombiAdapterilla ja online modessa haet T5 suitella cyl_fel symbolin ja asetat arvoksi 0, saattoi olla että piti napata täppä pois "only symbols within binary" laatikosta.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: Nakuttaa RE85:llä
Ok. Kiitos paljon!Frostwind kirjoitti:CAN väylään kiinni Lawicelilla tai CombiAdapterilla ja online modessa haet T5 suitella cyl_fel symbolin ja asetat arvoksi 0, saattoi olla että piti napata täppä pois "only symbols within binary" laatikosta.
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
Re: Nakuttaa RE85:llä
Kiitos, mullekin uusi tieto tuo Cyl_felin nollaus! Ei ole "nakutus" lähtenyt, vaan eipä sitä talvella yli barin ahtoja kauhesti tarvitsekaan.
Kannenpulttien kireydenkin tarkastin tässä joku päivä, ei vaikutusta asiaan.
Tarvikeanturin tilasin kampuralle Ebaystä alle parilla kympillä, ja on se hyvän aikaa toiminut. Ei ole tosiaan mitään avaruusteknologiaa tuollainen VRS-anturi, joka koostuu palasta metallia, kelasta ja kestomagneetista.
Kannenpulttien kireydenkin tarkastin tässä joku päivä, ei vaikutusta asiaan.
Tarvikeanturin tilasin kampuralle Ebaystä alle parilla kympillä, ja on se hyvän aikaa toiminut. Ei ole tosiaan mitään avaruusteknologiaa tuollainen VRS-anturi, joka koostuu palasta metallia, kelasta ja kestomagneetista.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Re: Nakuttaa RE85:llä
Itsekin ilakoin liian aikaisin. Ehkä kuitenkin nakumäärät väheni, ja ainakin toistaiseksi nakut ilmaantuivat alueilla, joista en ole kovin huolissani; 2 nakua ~3000 rpm @0 bar ja loput ~20 nakua koneen taistellessa sammumista vastaan 500-600 kierroksen tietämillä. Paineilla ei siis tullut ensimmäistäkään, joten nyt tuntuis että uskaltaa kokeilla reippaammin, jos nyt enää edes hirveästi jaksaa säädellä. Suuremmat ongelmat mulla onkin tällä hetkellä tyhjäkäynnin ja "transienttien" kanssa. Mulla kun auto ei suiten mukaan koskaan edes ole "idle" tilassa...
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
Re: Nakuttaa RE85:llä
Onko sulla laitettu se ns. "tyhjiksen alipainealue" oikein eli olikohan se nyt "Grund_last!"?Mulla kun auto ei suiten mukaan koskaan edes ole "idle" tilassa...
Re: Nakuttaa RE85:llä
Niin ja kato firmware otionseista onko idle fuel map aktivoitu. Joskus on helpompi säätää kun ei piittaa koko idel fuelmapista vaan kaikki menee pääkartan mukaan
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Nakuttaa RE85:llä
-0,62 näyttäis olevan. Liekö ok?j0ne kirjoitti:Onko sulla laitettu se ns. "tyhjiksen alipainealue" oikein eli olikohan se nyt "Grund_last!"?Mulla kun auto ei suiten mukaan koskaan edes ole "idle" tilassa...
Ja Vesalle: Tosi monilla eri variaatioilla olen kokeillut, joskus vähän paremmalla menestyksellä ja joskus huonommalla, mutta koskaan ei ole vakaana pysynyt yli 2 min kerrallaan.
Ja kun muutenkaan ei ole jo saanut suiten kanssa kynsiä purra, niin eikös vielä puhaltimen moottori sanonut todennäköisesti sopimuksensa irti..

#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87