Nakuttaa RE85:llä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

CAN väylään kiinni Lawicelilla tai CombiAdapterilla ja online modessa haet T5 suitella cyl_fel symbolin ja asetat arvoksi 0, saattoi olla että piti napata täppä pois "only symbols within binary" laatikosta.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Ekitheman
"Aero"
Viestit: 443
Liittynyt: To Touko 08, 2008 14:27
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja Ekitheman »

Frostwind kirjoitti:CAN väylään kiinni Lawicelilla tai CombiAdapterilla ja online modessa haet T5 suitella cyl_fel symbolin ja asetat arvoksi 0, saattoi olla että piti napata täppä pois "only symbols within binary" laatikosta.
Ok. Kiitos paljon!
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja puu »

Kiitos, mullekin uusi tieto tuo Cyl_felin nollaus! Ei ole "nakutus" lähtenyt, vaan eipä sitä talvella yli barin ahtoja kauhesti tarvitsekaan.

Kannenpulttien kireydenkin tarkastin tässä joku päivä, ei vaikutusta asiaan.

Tarvikeanturin tilasin kampuralle Ebaystä alle parilla kympillä, ja on se hyvän aikaa toiminut. Ei ole tosiaan mitään avaruusteknologiaa tuollainen VRS-anturi, joka koostuu palasta metallia, kelasta ja kestomagneetista.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Ekitheman
"Aero"
Viestit: 443
Liittynyt: To Touko 08, 2008 14:27
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja Ekitheman »

Itsekin ilakoin liian aikaisin. Ehkä kuitenkin nakumäärät väheni, ja ainakin toistaiseksi nakut ilmaantuivat alueilla, joista en ole kovin huolissani; 2 nakua ~3000 rpm @0 bar ja loput ~20 nakua koneen taistellessa sammumista vastaan 500-600 kierroksen tietämillä. Paineilla ei siis tullut ensimmäistäkään, joten nyt tuntuis että uskaltaa kokeilla reippaammin, jos nyt enää edes hirveästi jaksaa säädellä. Suuremmat ongelmat mulla onkin tällä hetkellä tyhjäkäynnin ja "transienttien" kanssa. Mulla kun auto ei suiten mukaan koskaan edes ole "idle" tilassa...
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Mulla kun auto ei suiten mukaan koskaan edes ole "idle" tilassa...
Onko sulla laitettu se ns. "tyhjiksen alipainealue" oikein eli olikohan se nyt "Grund_last!"?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Niin ja kato firmware otionseista onko idle fuel map aktivoitu. Joskus on helpompi säätää kun ei piittaa koko idel fuelmapista vaan kaikki menee pääkartan mukaan
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Ekitheman
"Aero"
Viestit: 443
Liittynyt: To Touko 08, 2008 14:27
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Nakuttaa RE85:llä

Viesti Kirjoittaja Ekitheman »

j0ne kirjoitti:
Mulla kun auto ei suiten mukaan koskaan edes ole "idle" tilassa...
Onko sulla laitettu se ns. "tyhjiksen alipainealue" oikein eli olikohan se nyt "Grund_last!"?
-0,62 näyttäis olevan. Liekö ok?

Ja Vesalle: Tosi monilla eri variaatioilla olen kokeillut, joskus vähän paremmalla menestyksellä ja joskus huonommalla, mutta koskaan ei ole vakaana pysynyt yli 2 min kerrallaan.

Ja kun muutenkaan ei ole jo saanut suiten kanssa kynsiä purra, niin eikös vielä puhaltimen moottori sanonut todennäköisesti sopimuksensa irti.. :(
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
Vastaa Viestiin