9000 CC Carlsson -90
Re: 9000 CC Carlsson -90
Nyt on tonttu purettu takapenkin kääntyviä istuionosia myöten. Mitään katastrofia ei ole löytynyt, mutta oikean pyöränkaaren kotelossa on saumassa jonkun verran ruostetta ja helmakoteloiden takapäässä. Mitä noille koteloruosteille pitäisi tehdä? Kynnyskoteloon nyt ei pääse hinkkailemaan, jos sinne ruiskuttaa koteloainetta pysähtyykö ruostuminen? Ruosteethan pitäisi aina poistaa, eikä peittää.
Kävin ostamassa nuo o-renkaat kaasuläppäkoteloon, kun alan vaihtamaan lämppärin moottoria, oliko nuo annetut mitat sisämittoja? Sen mukaan nuo uudet ainakin on ja toivottavasti sopivat.
Mistä olette alipaineletkuja ostaneet? Voisi niitäkin vähän uusia varmuuden vuoksi.
Kävin ostamassa nuo o-renkaat kaasuläppäkoteloon, kun alan vaihtamaan lämppärin moottoria, oliko nuo annetut mitat sisämittoja? Sen mukaan nuo uudet ainakin on ja toivottavasti sopivat.
Mistä olette alipaineletkuja ostaneet? Voisi niitäkin vähän uusia varmuuden vuoksi.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Tänään irroitin kuskin penkin ja otin istuinosan päälisen pois. Huomena täytyy käydä kysymässä verhoilijalta korjausta, tarve yhden sauman ompelu ja alapuolella olevan langan sukka on rikki takaosasta.
Sitten purin kuljettajan jalkatilan verhouksen ja äänieristeet. Arvelin, että jotain voi alla olla kun pääliverhouskin oli hieman kostean tuntuinen. Vettähän sielä oli ja ruostekin oli päässyt etenemään, poistin bitumimaton etuosasta jalkatilaa ja puhdistelin ruosteita päälisinpuolin. Jonkinverran joutuu jossain vaiheessa peltiä uusimaan, jos hyvän haluaa, nyt tuskin teen vielä muuta kuin hion pahimmat ruosteet pois ja laitan jotain suojaa, että saisi tilanteen hallintaan.
Sitten purin kuljettajan jalkatilan verhouksen ja äänieristeet. Arvelin, että jotain voi alla olla kun pääliverhouskin oli hieman kostean tuntuinen. Vettähän sielä oli ja ruostekin oli päässyt etenemään, poistin bitumimaton etuosasta jalkatilaa ja puhdistelin ruosteita päälisinpuolin. Jonkinverran joutuu jossain vaiheessa peltiä uusimaan, jos hyvän haluaa, nyt tuskin teen vielä muuta kuin hion pahimmat ruosteet pois ja laitan jotain suojaa, että saisi tilanteen hallintaan.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Tänään irroitin vasemman helmamuovin, vain yksi alapuolella oleva pultti ei auennut sovinnolla. Helmassa on kumitötsät missä vastamutteri sisällä, mahtaakohan noita saada vielä uusia vai joutuuko tekemään korvaavan vastamutterin.
Sitten helmoja tutkiessani aloin kaivamaan aivan takareunasta pehmeää massaa pois ja alta löytyi pitkuliaiset reiät molemmin puolin pysty helmapokkausta. Nuo tulpataan ilmeisesti tehtaalla jollain vahalla, koska toisella puolellakin on samannäköiset nökäreet. Olisikohan tuohon jostain laitettava kumitulpat, koska eihän niitä aukikaan voi jättää siitähän pääsee vesi helmaan sisälle.
Muuten tässä vaiheessa selviää ulkopuolen hionnalla ja maalauksella, sekä suojauksella. Ruostetta on vain vaakaosassa ja muutamassa kohdassa missä helman reuna on hiertänyt maalin rikki.
Etupään tunkinpaikan kohdalla helmassa on hieman ruosteen alkua ja samalla kun kuljettajan lattian korjaa kannattaa laittaa se helman kulma kuntoon.
Sitten helmoja tutkiessani aloin kaivamaan aivan takareunasta pehmeää massaa pois ja alta löytyi pitkuliaiset reiät molemmin puolin pysty helmapokkausta. Nuo tulpataan ilmeisesti tehtaalla jollain vahalla, koska toisella puolellakin on samannäköiset nökäreet. Olisikohan tuohon jostain laitettava kumitulpat, koska eihän niitä aukikaan voi jättää siitähän pääsee vesi helmaan sisälle.
Muuten tässä vaiheessa selviää ulkopuolen hionnalla ja maalauksella, sekä suojauksella. Ruostetta on vain vaakaosassa ja muutamassa kohdassa missä helman reuna on hiertänyt maalin rikki.
Etupään tunkinpaikan kohdalla helmassa on hieman ruosteen alkua ja samalla kun kuljettajan lattian korjaa kannattaa laittaa se helman kulma kuntoon.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Laita kuvia. Pelkkää tekstiä on tylsä lukea
Ei sillä, etteikö ruosteisia tonnareita olis ennenki nähny, mutta siltikin ne on kivoja 


900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: 9000 CC Carlsson -90
Milläs tähän sivuun saa kuvat liitettyä?
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90

Klikkaat Img ja sitte sen [ img][/img ] <- ton väliin suora osoite kuvalle. Eli osoitteen on päätyttävä vaikka .jpg .jpeg .png ja mitä näitä yleisiä kuvaformaatteja on.
Dropboxiin kun lyö, niin siellä on vaihtoehto "copy public link" niin se antaa suoran osoitteen. Noista Imageshackeista yms en osaa sanoa, kun en käytä. Huomaa, että tämä foorumi ei sitten tue kuin max 640 x 640 pikselin kuvia.
Jos tuntuu vaikeelta, niin lähetä vaikka ne kuvat, niin voin antaa suorat linkit omasta dropboxistani

Viimeksi muokannut JP_Vette, Ti Helmi 26, 2013 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: 9000 CC Carlsson -90
Niin ja vielä Dropboxia kehuakseni niin se on tälläselle entiselle nörtille ihan hyvä ja laiska systeemi. Päivittää suoraan kaikille tietokoneille, iPadille sekä puhelimeen tiedostot. Ja nimenomaan helpointa se, että on tuo normaalilta kansiolta näyttävä kansio, jossa on oikean napin päässä kaikki. Saman saa myös Windowssille. Sitte saa myös usb-tikulle eli ku tökkäät johki (Windows) koneeseen tikun, niin se tikku synkkaa suoraan eli ei tartte nettiselaimella kikkailla



900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: 9000 CC Carlsson -90
No toistaiseksi saatte lukea tylsää sepustusta, kun kerran ei tekstin yhteyteen voi kuvia liittää.
Nyt on kotelosuojat ruikittu helmaan ja takapään koteloihin, sekä takaluukkukin on melko hyvin töhritty. Melkomoista söhräämistä tuo homma on, vielä aion käsitellä ovet ja loput jätän toiseen kertaan. Pitää välillä keskittyä tuon teknisen puolen kunnostukseenkin, jotta pääsee katsastukseen.
Nyt on kotelosuojat ruikittu helmaan ja takapään koteloihin, sekä takaluukkukin on melko hyvin töhritty. Melkomoista söhräämistä tuo homma on, vielä aion käsitellä ovet ja loput jätän toiseen kertaan. Pitää välillä keskittyä tuon teknisen puolen kunnostukseenkin, jotta pääsee katsastukseen.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Tänään vaihdoin kuljettajan turvavyön kun vanha oli hieman rispaantunut ja nappi, joka pitää soljen ylhäällä oli irronnut. Hieman erilainen on CS:n turvavyön laukaisulaitteisto, sähköliitin tulee sylinterin päähän joka on puolet lyhyempi kuin vanha ja vaijeriputki tms. jonka päässä vanhassa on kumitutti niin se tästä uudesta puuttui. Tuskinpa nuo menoa haittaa.
Spray-purkki minkä koodilla teetin on näemmä hieman tummempaa kuin auton oma väri, maalasin takaluukun listan sillä, mutta nyt kuitenkin parempi kuin aikaisemmin, joka oli valkoisempi kuin omaväri.
Takaluukun lasin alatiiviste on myös kutistunut aika reippaasti päistä, pääseekö siitä vesi itse luukun sisälle? Täytynee tiivistää se jollain.
Tässä vehkeessä taitaa olla jo yksipumppu-järjestelmä, vai? Elikä sama kuin CS-malleissa, muuttuiko -89 mallissa?
Spray-purkki minkä koodilla teetin on näemmä hieman tummempaa kuin auton oma väri, maalasin takaluukun listan sillä, mutta nyt kuitenkin parempi kuin aikaisemmin, joka oli valkoisempi kuin omaväri.
Takaluukun lasin alatiiviste on myös kutistunut aika reippaasti päistä, pääseekö siitä vesi itse luukun sisälle? Täytynee tiivistää se jollain.
Tässä vehkeessä taitaa olla jo yksipumppu-järjestelmä, vai? Elikä sama kuin CS-malleissa, muuttuiko -89 mallissa?
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Nyt on saatu kuljettajan jalkatilaan bitumieristettä takaosaan ja etupäähän laitoin vaan hesaria äänieristematon alle, jos vaikka kesällä tulee uusittua etuosa lattiasta. Samalla vaihdoin kynnyslistan ehjään, joka oli etupäästä haljennut, puutteena on yksi kynnyslistan korinpuoleinen klipsi, yksi meni helmaan sisälle, kun oli toinen puoli rikkoutunut ja pääsi tipahtamaan laittaessani listaa kiinni.
Takaistuimet käsittelin autoglymin nahanhoitoaineella, mutta millä niitä mokkapaloja kuuluisi käsitellä?
Pari-kolme tuntia taisi vierähtää vasemman takaoven sisäverhouksen kanssa. Vanhahan oli alareunasta saanut reippaasti kosteutta, eikä enää ollut kunnollinen ja samoin yläreuna oli mutkalla ja pois paikoiltaan ostettaessa. Jyväskylästä hain verhouksen, jossa oli kuitenkin erivärinen kangasosa, eikä ovipuhaltimien aukkoja, eikä tukea. Avasin myös ovipuhaltimen kotelon ja ihmettelin sen siivikon pyörimissuuntaa, mikäli ropeli pyörii niin että kaarevat siivet luovuttavat sehän pyörii väärään suuntaan, eikä työnnä ilmaa suoraan torveen. Tosin jos ala-osa on tiivis niin väkisinhän ilma nousee ylöspäin. Yllättävän hyvin onnistui vanhan purku ja uusien asennus ja nyt on verhoilu paikoillaan.
Päivän päätteeksi ranettelin CS:n kaiuttimia noihin CC:n kaiutinpaikkoihin ja pienellä modaamisella se onnistuukin, oikea tuli valmiiksi.
Takaistuimet käsittelin autoglymin nahanhoitoaineella, mutta millä niitä mokkapaloja kuuluisi käsitellä?
Pari-kolme tuntia taisi vierähtää vasemman takaoven sisäverhouksen kanssa. Vanhahan oli alareunasta saanut reippaasti kosteutta, eikä enää ollut kunnollinen ja samoin yläreuna oli mutkalla ja pois paikoiltaan ostettaessa. Jyväskylästä hain verhouksen, jossa oli kuitenkin erivärinen kangasosa, eikä ovipuhaltimien aukkoja, eikä tukea. Avasin myös ovipuhaltimen kotelon ja ihmettelin sen siivikon pyörimissuuntaa, mikäli ropeli pyörii niin että kaarevat siivet luovuttavat sehän pyörii väärään suuntaan, eikä työnnä ilmaa suoraan torveen. Tosin jos ala-osa on tiivis niin väkisinhän ilma nousee ylöspäin. Yllättävän hyvin onnistui vanhan purku ja uusien asennus ja nyt on verhoilu paikoillaan.
Päivän päätteeksi ranettelin CS:n kaiuttimia noihin CC:n kaiutinpaikkoihin ja pienellä modaamisella se onnistuukin, oikea tuli valmiiksi.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Moni noista bitumimatoista aina kirjoittelee, mutta onko sulla omakohtaista kokemusta aikasemmissa projekteissa? Meneekö luokkaan oikea hyöty vai kiva olla olemassa? Itsekin harkinnut, mutta pelkään sitä, että eihän kukaan tietenkään omia asennuksiaan hauku jälkikäteen, eli onko hyöty +-0... 
Ja sä siis vuorasit sillä koko lattiamaton alustan eli lattian, pyöränkotelon yms? Kuinka hyvin matot sen jälkeen istuu paikalleen?

Ja sä siis vuorasit sillä koko lattiamaton alustan eli lattian, pyöränkotelon yms? Kuinka hyvin matot sen jälkeen istuu paikalleen?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: 9000 CC Carlsson -90
En tiedä onko hyötyä, mutta laitoin 2mm bitumimattoa niihin kohtiin mistä sen poistin ruosteen takia, tosin en siis kuskin jalkatilan etuosaan. Pitäisihän tuollaisen bitumin ääntä imeä tai ainakin pellin kuminaa vaimentaa.
Hyvin se muotojen mukaan liimaantui kun lämmitti kuumailmapuhaltimella hieman, alkuperäiset bitumit on laitettu ennen maalausta autoon, joten jos kosteus pääsee alle, myös ruostuminen alkaa. Varapyöräkoteloon liimasin yhden ylimääräisen lapun etureunaan. Onhan tuossa peräkontin sivuilla vielä erilliset äänieristeet muoviin pakattuna ja samanlaiset on myös liimattu oviverhoilujen sisäpuolelle, joten onhan tuossa panostettu äänieristykseen.
Yhden kerran olen aikaisemmin vaihtanut kuljettajan jalkatilan äänieristeen, mutta sen tein jäähdytinnesteen vuodon takia ja se ei ehtinyt muhimaan paria viikkoa kauempaa.
Hyvä se olisi noista muistakin tarkistaa, mitä kuskin jalkatilasta löytyy.
Itsellä on tapana laittaa jalkatilaan sanomalehteä, sitten kangasmatto ja päälimmäiseksi kumimatto.
Hyvin se muotojen mukaan liimaantui kun lämmitti kuumailmapuhaltimella hieman, alkuperäiset bitumit on laitettu ennen maalausta autoon, joten jos kosteus pääsee alle, myös ruostuminen alkaa. Varapyöräkoteloon liimasin yhden ylimääräisen lapun etureunaan. Onhan tuossa peräkontin sivuilla vielä erilliset äänieristeet muoviin pakattuna ja samanlaiset on myös liimattu oviverhoilujen sisäpuolelle, joten onhan tuossa panostettu äänieristykseen.
Yhden kerran olen aikaisemmin vaihtanut kuljettajan jalkatilan äänieristeen, mutta sen tein jäähdytinnesteen vuodon takia ja se ei ehtinyt muhimaan paria viikkoa kauempaa.
Hyvä se olisi noista muistakin tarkistaa, mitä kuskin jalkatilasta löytyy.
Itsellä on tapana laittaa jalkatilaan sanomalehteä, sitten kangasmatto ja päälimmäiseksi kumimatto.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Eilen kun asentelin koukun sähköjohtoja, huomasin uuden vian autossa. Takasumuvalo ei pala, sulake on ehjä, samoin lamppu. Miksiköhän tuo on 21/4w eikä normi 21/5w, saahan tuon 5 wattisenkin sinne sopimaan kun viilaa toisen nastan pois, mutta syttyykö vikavalo kojetauluun kun ei tehoiset polttimot? Autossa on ilmeisesti edessä ollut sumuvalot, jotka irroitettu, johdotkin valolta varsinaiselle liittimelle olivat paikoillaan, vaikuttaako etusumareiden puuttuminen takasumuvaloihin silloin kun ne on autoon asennettu? Nyt rele naksahtaa kun painaa katkaisimesta etusumarit päälle, mutta takasumareiden katkaisimeen ei syty valo, eikä mitään releen naksaustakaan kuulu, saatikka merkkivaloa kojetauluun. Yksi hyppyjohto on katkaistu/katkennut vasemman takavalon lähellä olevasta moninapaliittimestä. Mistäköhän tuota lähtisi jäljittämään?
Muuten auto on melko hyvin kasassa, vain kuskin penkki on vielä irti ja takakaarien kaarilistat on irti, niihin täytyy vielä vaihtaa kiveniskumuovit etuosaan, kun ovat tummuneet.
Kohta voi siirtyä konehuoneen puolelle ihmettelemään.
Muuten auto on melko hyvin kasassa, vain kuskin penkki on vielä irti ja takakaarien kaarilistat on irti, niihin täytyy vielä vaihtaa kiveniskumuovit etuosaan, kun ovat tummuneet.
Kohta voi siirtyä konehuoneen puolelle ihmettelemään.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: 9000 CC Carlsson -90
Nyt on helmamuovi ja kaarilistat saaneet uudet kiveniskukalvot pintaan, kyllä vanhat olivatkin kiinni tiukassa, vaikka lämmitin niin silti lähti pieninä palasina irti. Peukalon kynsi tuli kipeäksi.
Koneeseen vaihdoin uudet tulpat ja vanhat näyttivät olevan Boschin platinatulpat, mitkä näyttivät hyväkuntoisilta, nyt NGK:n tulpat. Otin myös venttiilikopan auki, kun näytti tursuvan jotain kopan välistä ja olihan sen tiivisteen lisäksi ängetty tiivistemassaa sekaan, näytti onneksi, ettei sitä olisi sisäpuolelta joutunut öljynkierron mukaan. Pulttien kierteeetkin olivat tiivistemassassa, melkomoinen putsaaminen kopan urassa, että sai vanhat roinat pois.
Venttiilikoneisto näytti hyvältä ja kopassa oleva ketjunvastin hyvin vähän kuluneelta. Olisiko jossain vaiheessa tehty jopa kansiremontti? Varastossa minulla oli tarvike tiiviste venttiikoppaan ja se saa toistaiseksi kelvata.
Paisuntyasäiliön puhdistin, koska sinne oli kertynyt öljytöhnää ja tuokin saattaisi viitata siihen että öljyä olisi tihkunut nesteen sekaan. Tuskin on muutenkaan 2 tai 3 vuoden vaihtoväliä on noudatettu.
Koneeseen vaihdoin uudet tulpat ja vanhat näyttivät olevan Boschin platinatulpat, mitkä näyttivät hyväkuntoisilta, nyt NGK:n tulpat. Otin myös venttiilikopan auki, kun näytti tursuvan jotain kopan välistä ja olihan sen tiivisteen lisäksi ängetty tiivistemassaa sekaan, näytti onneksi, ettei sitä olisi sisäpuolelta joutunut öljynkierron mukaan. Pulttien kierteeetkin olivat tiivistemassassa, melkomoinen putsaaminen kopan urassa, että sai vanhat roinat pois.
Venttiilikoneisto näytti hyvältä ja kopassa oleva ketjunvastin hyvin vähän kuluneelta. Olisiko jossain vaiheessa tehty jopa kansiremontti? Varastossa minulla oli tarvike tiiviste venttiikoppaan ja se saa toistaiseksi kelvata.
Paisuntyasäiliön puhdistin, koska sinne oli kertynyt öljytöhnää ja tuokin saattaisi viitata siihen että öljyä olisi tihkunut nesteen sekaan. Tuskin on muutenkaan 2 tai 3 vuoden vaihtoväliä on noudatettu.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 9000 CC Carlsson -90
onko tästä kuvia jossakin.... tylsää lukea pelkkää tekstiä.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659