Joitain pieniä yksityiskohtia tonnarissa ainakin on. Mm. jousitus sekä äänieristys. Asoita jotka tuntuu puuttuvan esimerkiksi femmasta vaikka niitäkin jollain on ollut edustuskäytössä
Vilho123 kirjoitti:tonninen on omasta mielestä ketterä ja siinä on helppo arvioida kulmat. Kaikkiin väleihin sekin on tullut tungettua
Sarkasmia?
Kaikkea muuta se voi olla muttei missään nimessä ketterä, on notkee kuin rautakanki kun sitä pitää koettaa survoa ahtaisiin pysäköintipaikkoihin, taskuparkkeeraus sillä onnistuu kyllä ihan ok, kunhan joskus esim hesasta sattuu löytymään niin pitkä väli johon tonttu koukkuineen sopii, yleensä tarjolla on just 20cm liian lyhyt väli
Kääntösädekin taitaa olla luokkaa 12-13m?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vilho123 kirjoitti:tonninen on omasta mielestä ketterä ja siinä on helppo arvioida kulmat. Kaikkiin väleihin sekin on tullut tungettua
Sarkasmia?
Itseasiassa ei ollut! Mitä itse olen ajanut niin kulmat tullut hyvin selviksi. Ei ole tullut ongelmia vaikka on saappia ränkytetty mäkisellä mökkitiellä, jossa joutui vastaantulijan takia peruuttamaan jollekkin kapenevalla tielle kahden puun väliin. Pari senttiä jäi siihen väliin. Onhan se iso, mutta ainakin arvioin itse todella hyvin auton koon. Monissa koloissa ollaan oltu. Ketterä nyt noh... se ehkä vähän menee kiikunkaakun, mutta menkööt
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Sarkasmia?
Riippuu mihin vertaa. Vaimolla on Volvo S60, mikä kääntyy huomattavasti suuremmalla säteellä kuin tonnari. Lisäksi pyöreämpi muoto vaikeuttaa kulmien havaitsemista.
Kommenttina, että vanhanajan CC tonnari varsinkin turbomallina oli hyvä; takaikkunasta näkyvä spoileri loppui suurinpiirtein samaan kuin takapuskurikin. Helppo peruuttaa tarkastikin seinää vasten
jmt kirjoitti:Kommenttina, että vanhanajan CC tonnari varsinkin turbomallina oli hyvä; takaikkunasta näkyvä spoileri loppui suurinpiirtein samaan kuin takapuskurikin. Helppo peruuttaa tarkastikin seinää vasten
Totta turiset, tuo kontillinen ei ole ollenkaan niin helppo. Pitäis kaiketi laittaa bridge-spoikka siihen