Tasauspyörästön lukko NYT niitä on tilattu ks. myynti

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Itseänikin mietityttää vaan tuossa lukossa että miten lienee toimii talvella kun rämäyttää kummatkin etupyörät lukkoon jos syntyy pientäkin eroa pyörimisessä! Muuten olis kyllä loistava sijoitus vaan miten toimii sitten käyttöautossa tuommonen :?
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

hä, siis 200e ??

ymmärisinkö oikein ??

jos niin heti halutaan

:)

saako kuitin ?
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

jarska kirjoitti:Itseänikin mietityttää vaan tuossa lukossa että miten lienee toimii talvella kun rämäyttää kummatkin etupyörät lukkoon jos syntyy pientäkin eroa pyörimisessä! Muuten olis kyllä loistava sijoitus vaan miten toimii sitten käyttöautossa tuommonen :?
Torseneja ainakin laitetaan etuveto Focukseen ja toimii
Ford racing osa niin maksaa tosin yli 1000e

Takavetoisessa lukko + hyvät nastarenkaat on aivan yliveto talvella, ei jää kiinni, hyvä ajaa kun luiston voi oikaista jne (ja usein ei lähde luistoon kun on lukko)

--------------------------------------------------------------------

(aivan p...oilla renkailla varmaan jännittää takavedolla + lukolla tai 100% lukolla mutta teiniautot sikseen)
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Vaan takavedot on erikseen! Eikö se fordin torsenikin ole sellainen joka sallii tietyssä suhteessa pyörimiseroa renkaiden välillä...
Ikävä ajaa liukkaaseen mutkaan etuvedolla jos keula jämähtää lukkoon. Siis jos ei salli minkäänlaista pyörimiseroa...Tietysti jos tuota on testattu sprintissä ja toimii niin uskottavahan se on! Vaikkakin sprintti- ja katuautot onkin aika erityyppisiä. Ei tarkoitus morkata mitenkään tuota lukkoa, enemmänkin mietin/yritän ymmärtää näitä asioita koska itseäkin kiinnostaa tuo lukko!
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Se on vaan kaasu pohjassa kaikki mutkat. :D Helpompi se lukollisella autolla on talvella ajaa kuin ilman, ainakin minun mielestä.
#2277
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

No jos tuo nyt sitten onkin 100% lukko joka jämähtää heti päälle kun veto kytkeytyy niin silloin se ei kyllä ole TorSen eikä LSD ja henkilökohtaisesti en semmoista lukkoa halua katuautossa varsinkaan talvella.. Olisi kiva saada hiukan tarkempi selvitys siitä toiminnasta, ei nämä mitään supersalaisuuksia ole - kaikenlaisia lukkoja on tehty jo pitkään
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Anteeksi ensimmäisessä viestissä oli kirjoitus virhe nyt korjattu :oops: :oops:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Vastaa Viestiin