2.3 männässä on isompi monttu. 2.0 männät 2.3 kellarissa saa aikaiseksi ~11 puristukset.mikaels kirjoitti:Mitä eroa 2t ja 2,3T männissä?pamppu kirjoitti:1994-2000 T5-koneissa samat nokat kaikissa paitsi 2.3 vaparissa: http://www.900aero.com/main/tech_main_cams.htmsmeq kirjoitti:2.3:sta kampiakseli, kiertokanget ja männät. Nokka-akselit on kai samat? Aerokuosi vaatii lisäksi aeron ahtimen.
Konversioon tarvitaan juurikin yllämainitut ja osien haaliminen verrattuna valmiin 2.3t-koneen ostoon saattaa olla haastavaa / taloudellisesti hölmöä.
2.0t koneen muuttaminen 2.3T / Aero ?
Re: 2.0t koneen muuttaminen 2.3T / Aero ?
jeeeeeee!
Re: 2.0t koneen muuttaminen 2.3T / Aero ?
voi olla, mutta onko se tosiaan "ero" täytyy myöntää että en muistanut tuota monttuakaan, joten ehkä ei pitäis puhella jos ei varmasti tiedä (puhun itsestäni)mikkoimp kirjoitti:Onko näin? Muistelin että olisi ollut tappi vähän eri kohdassa...?
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: 2.0t koneen muuttaminen 2.3T / Aero ?
Ei 2.0 ja 2.3 turbon männillä ole eroa puristuskorkeudessa. 2.3 vaparin mäntä on matalampi, joten siinä on erilainen puristuskorkeus.
jeeeeeee!