Mielenkiintoista. Onkohan mun softaaja, vesa67 mahtanut ottaa huomioon heatplaten puuttumista softaessaan. Ja jossei ole, onko ongelma?DIggItaLLr kirjoitti:Heat plate -liitin löytyy kuskin puolen etuvalon takaa, liitin missä on 4 sinistä johtoa rivissä.vuorpe kirjoitti: Myös heat plate puuttuu kannen ja imusarjan välistä, lämmittää imuilmaa sähköisesti.
Itse en ole osan puuttumista huomannut mitenkään, tehoa pitäisi hieman olla enemmän.
Turha kikotin se on, helpottaa kylmäkäynnistysta ja pienentää "ryypyttämisen" tarvetta kylmällä koneella. Poisto vaatii uuden softan.
Heatplaten läsnäolo korvataan korotetulla ahtopaineella, eli ei vaikuta tehoihin.
Tietty sitten kun mennän stg3 virityksellä missä otetaan ahtimesta ja ruiskusta kaikki ulos niin se haittaa.
EDIT: itselläni oli -96 ja poistin hiitplaitin stagetuksen yhteydessä.
Ihmetys, mikä puuttuu?
-
- "Aero"
Re: Ihmetys, mikä puuttuu?
-
- "Hölösuu"
Kyllä kaikki softaajat tietää tuon,ja muistaavat disabloida sen softasta..kait tuo taitaa lukea T5 suitessakin muistutuksena..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Onko ACC:llä varustetussa tonnarissa siis aina kaksinopeuksinen flekti? Omassani on vain yksinopeuksinen.G-mies kirjoitti:Flektin nopea vaihe löytyy vain ACC:llä ja automaattivaihteisista ja lämpimille markkina-alueille tehdyistä autoista. Flektistä löytyy tällöin vastus ja 2 sähköliitintä. Se keltainen on "päiväajovalojen" oikosulkulenkki.
Matti
Mulla molemmissa manuaalitonnareissa (toisessa acc -94 suomiauto ja toisessa manuaali-ilmastointi -93 saksantuonti) ei ole kuin yksinopeuksinen flekti ilman vastusta.marg3 kirjoitti:Onko ACC:llä varustetussa tonnarissa siis aina kaksinopeuksinen flekti? Omassani on vain yksinopeuksinen.G-mies kirjoitti:Flektin nopea vaihe löytyy vain ACC:llä ja automaattivaihteisista ja lämpimille markkina-alueille tehdyistä autoista. Flektistä löytyy tällöin vastus ja 2 sähköliitintä. Se keltainen on "päiväajovalojen" oikosulkulenkki.
Matti
Automaattilaatikollisessa suomiautossa cde acc:llä -94 jollainen mulla ollut taas oli kaksinopeuksinen flekti kullanvärisen vastuksen kanssa.
Mulla on kyllä varalla -95 flekti jossa on tumma erinäköinen mutta liittimeltään kuitenkin bolt on vastus kuin mulla siinä cde oli.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Ei, se löytyy Euroopan ja Skandinaavian alueille tehdyistä autoista vain automaattivaihteisista.marg3 kirjoitti:Onko ACC:llä varustetussa tonnarissa siis aina kaksinopeuksinen flekti? Omassani on vain yksinopeuksinen.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki