Ihmetys, mikä puuttuu?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: Ihmetys, mikä puuttuu?

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

DIggItaLLr kirjoitti:
vuorpe kirjoitti: Myös heat plate puuttuu kannen ja imusarjan välistä, lämmittää imuilmaa sähköisesti.
Itse en ole osan puuttumista huomannut mitenkään, tehoa pitäisi hieman olla enemmän.
Heat plate -liitin löytyy kuskin puolen etuvalon takaa, liitin missä on 4 sinistä johtoa rivissä.
Turha kikotin se on, helpottaa kylmäkäynnistysta ja pienentää "ryypyttämisen" tarvetta kylmällä koneella. Poisto vaatii uuden softan.
Heatplaten läsnäolo korvataan korotetulla ahtopaineella, eli ei vaikuta tehoihin.
Tietty sitten kun mennän stg3 virityksellä missä otetaan ahtimesta ja ruiskusta kaikki ulos niin se haittaa.

EDIT: itselläni oli -96 ja poistin hiitplaitin stagetuksen yhteydessä.
Mielenkiintoista. Onkohan mun softaaja, vesa67 mahtanut ottaa huomioon heatplaten puuttumista softaessaan. Ja jossei ole, onko ongelma?
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Ihmetys, mikä puuttuu?

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Kyllä kaikki softaajat tietää tuon,ja muistaavat disabloida sen softasta..kait tuo taitaa lukea T5 suitessakin muistutuksena..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

Re: Ihmetys, mikä puuttuu?

Viesti Kirjoittaja marg3 »

G-mies kirjoitti:Flektin nopea vaihe löytyy vain ACC:llä ja automaattivaihteisista ja lämpimille markkina-alueille tehdyistä autoista. Flektistä löytyy tällöin vastus ja 2 sähköliitintä. Se keltainen on "päiväajovalojen" oikosulkulenkki.


Matti
Onko ACC:llä varustetussa tonnarissa siis aina kaksinopeuksinen flekti? Omassani on vain yksinopeuksinen.
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3921
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Ihmetys, mikä puuttuu?

Viesti Kirjoittaja Kupari »

marg3 kirjoitti:
G-mies kirjoitti:Flektin nopea vaihe löytyy vain ACC:llä ja automaattivaihteisista ja lämpimille markkina-alueille tehdyistä autoista. Flektistä löytyy tällöin vastus ja 2 sähköliitintä. Se keltainen on "päiväajovalojen" oikosulkulenkki.


Matti
Onko ACC:llä varustetussa tonnarissa siis aina kaksinopeuksinen flekti? Omassani on vain yksinopeuksinen.
Mulla molemmissa manuaalitonnareissa (toisessa acc -94 suomiauto ja toisessa manuaali-ilmastointi -93 saksantuonti) ei ole kuin yksinopeuksinen flekti ilman vastusta.
Automaattilaatikollisessa suomiautossa cde acc:llä -94 jollainen mulla ollut taas oli kaksinopeuksinen flekti kullanvärisen vastuksen kanssa.
Mulla on kyllä varalla -95 flekti jossa on tumma erinäköinen mutta liittimeltään kuitenkin bolt on vastus kuin mulla siinä cde oli.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: Ihmetys, mikä puuttuu?

Viesti Kirjoittaja G-mies »

marg3 kirjoitti:Onko ACC:llä varustetussa tonnarissa siis aina kaksinopeuksinen flekti? Omassani on vain yksinopeuksinen.
Ei, se löytyy Euroopan ja Skandinaavian alueille tehdyistä autoista vain automaattivaihteisista.


Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin