automaatti tontun piristys? :)
turbo näytti olevan suht kunnossa tuos ku se oli irti yhdes vaihees.
onkos se tuol sp:een sivuil toi turbo upgrading vai mikä (ei tuo ruotti hallus kovin hyvin)
edit: tais löytyy?
DI/APC Chip
J/R Sportluftfilter
Bränslechip
3" Sportavgassystem
Sportkatalysator
Utbytes Grupp A (trim60) turbo
Progressiv bränsletrycksregulator
+68 hk
+119 Nm
16,800 kr
mitäs noi 2viimistä osaa tuos on?
onkos se tuol sp:een sivuil toi turbo upgrading vai mikä (ei tuo ruotti hallus kovin hyvin)
edit: tais löytyy?
DI/APC Chip
J/R Sportluftfilter
Bränslechip
3" Sportavgassystem
Sportkatalysator
Utbytes Grupp A (trim60) turbo
Progressiv bränsletrycksregulator
+68 hk
+119 Nm
16,800 kr
mitäs noi 2viimistä osaa tuos on?
Viimeksi muokannut Mäksä, Ti Maalis 29, 2005 09:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
Speedpartsin lastuja tuosta
Uppgradering - Chiptrim

Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Utbytes Grupp A (trim60) turbo = isompi ahdin (pakopuoli)Mäksä kirjoitti:turbo näytti olevan suht kunnossa tuos ku se oli irti yhdes vaihees.
onkos se tuol sp:een sivuil toi turbo upgrading vai mikä (ei tuo ruotti hallus kovin hyvin)
edit: tais löytyy?
DI/APC Chip
J/R Sportluftfilter
Bränslechip
3" Sportavgassystem
Sportkatalysator
Utbytes Grupp A (trim60) turbo
Progressiv bränsletrycksregulator
+68 hk
+119 Nm
16,800 kr
mitäs noi 2viimistä osaa tuos on?
Progressiv bränsletrycksregulator=progressiivinen bensapaineen säädin
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Minäkin katselin, että tuo isompi ahdin ja progressiivinen bensapaineensäädin saa steg 3:en hinnan nousemaan aika progressiivisesti steg 2:een verrattuna.
Kuitenkaan tehossa ja väännössä ei noiden välillä näytä kovin suurta eroa olevan.

Kuitenkaan tehossa ja väännössä ei noiden välillä näytä kovin suurta eroa olevan.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
toinen di/apc boksiin kuskin penkin alleMäksä kirjoitti:ok kiitoksia, tietysti tuo steg2 ois paljo halvempi ja varmaan riittäis ja ois laatikko ystävällisempi?
mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee
ruiskuboksiin ,"akvaarioon" eli sinne muovihärpäkkeen alle mikä on siinä tuulilasin alla ,konehuoneessa kuskin puolella
Näin siis jos on di/apc
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
No vanhan orkkislastun tilalleMäksä kirjoitti: mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee

EDIT: Taas selitin liikaa ja muut kerkisi ensiksi

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
hyvä linkki:Mäksä kirjoitti:ok kiitoksia, tietysti tuo steg2 ois paljo halvempi ja varmaan riittäis ja ois laatikko ystävällisempi?
mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisnin ... nt_anv.pdf
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisnin ... di-apc.pdf
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
speedparts.se /tuning /AvgassystemMäksä kirjoitti:jep kiitoksia, kaippa se rahatilanteen sallies toi steg2 täytyy hommailla.
mites muuten ku tuossahan tulee toi alkuosa putkesta vaan 3" eikö, ni mist sais hommattuu sen loppuosan kans
pro-carservice varmaan myy kun on noitten jälleenmyyjä suomessa
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Samasta puljusta saa myös kokonaista putkistoa. Eli yhteyttä PCS:n Rikuun ja tilausta kehiinMäksä kirjoitti:jep kiitoksia, kaippa se rahatilanteen sallies toi steg2 täytyy hommailla.
mites muuten ku tuossahan tulee toi alkuosa putkesta vaan 3" eikö, ni mist sais hommattuu sen loppuosan kans

Foxbody turbo
ei täs ny viel oo kiire..no money no saab boost9000cst kirjoitti:Juu soitappa PRO-Carserviceen niin Riku ja Pete kertovat sinulle miten ja mitä laitat autoosi että myös hoitavat Speedpartsin maahantuonnin.
puh: 014-282200
auki: 8-16 arkisin

alustavasti vast ajattelin et mitä laittaa, mut täytyy soitella ku tulee ajankohtaseks
BMW 525iA Touring Executive
jos päädyt sp:lastuihin kerro minkälaisia paineita pukkaa ,itse viime syksynä ostin 3 putkiston ja lastut,ja hyvin hyppäs 1,7 bar ,tosin palautin lastut kun en rohjennut jättää sellaisille paineille.sitä ennen oli max ja perus paineet mitattu.0,4 ja 0,9 bar.1 ja 2 vaihteella laski kyllä 3 sek kuluttua sinne minne pitikin 1,2 bar,mutta esim. nelosella en hirvinnyt niin kauan kiihdyttää jotta olisin nähnyt missä vaiheessa paineet laskee.tänä kesänä olen menossa jyväskylään penkkiin jossa ruuvaavat alkuperäisiä boxeja vastaaville lukemille eli 1,2 bar. hintaa toimenpiteellä 400 €autoni -89 di/apc manual