Paineet ja fuelcut

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Tuon: 4) Irroita mankkuvena ja puhalla C-liittimeen. Ilman pitäisi virrata lähes esteettä W-liittimeen. Jos tukit W:n ja puhallat C:hen, niin ilman ei pitäisi kulkea mihinkään.

Ja oman mielipiteeni perusteella sanoisin, että ei toimi magneettiventtiili oikein. Kun ajatellaan, mistä suunnasta normaalisti paine tulee sisään (C:stä), niin jos sähköliitin irrotettuna ilmaa tulee R:stä ulos, niin eihän ahdot voi tällöin mitenkään pudota peruspaineille vaikka APC (Trionic5) tekisi mitä!

Tuo Trionic5 magneettiventtiili on kyllä jonkinverran selvästi erilainen kuin vanhemman mallinen, mutta kaiken järjen mukaan ei minusta voi olla normaalia, että virrattomana C:stä tuleva paine tulee R:stä ulos.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Olin yhteydessä Rolffiin ja uusi mankku lähtee maanantai aamuna liikenteeseen.
Viaksi siis paljastui buginen APC venttiili.....huoh..

Kiitoksia kaikille apua tarjonneille!!!!!
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
Vastaa Viestiin