Ja happy end loppujen lopuksi tälläkin tarinalla...
Olin viikonloppuna laatinut sellaisen sotasuunnitelman, että katkaisen pakin anturilta valoille lähtevän johdon ja vedän siitä rosvoliittimellä jatkon toisen "etupakkivalon" johdolle

. Koska en kuitenkaan ollut itse liittimen toiminnasta vielä täysin vakuuttunut, pistin ennen rosvoliittimen asentamista liittimen kuitenkin vielä takaisin pakkikytkimeen, virrat päälle ja jännitemittarin tekemäni jatkojohdon päähän: ei jännitettä. Seuraavaksi otin taas liittimen irti ja pistin hyppylangan napojen välille: ei vieläkään jännitettä.
Seuraavaksi leikkasin molemmat johdot irti liittimen juuresta ja kytkin ne suoraan yhteen ja hyvin tuli valoa joka nurkkaan. Ilmeinen johtopäätös siis on, että liitin oli vain hapettunut niin pahoin, ettei siitä mennyt virta läpi edes hyppylangalla, vaikka olin sitä puhdistellutkin. Itse liitin ei kuitenkaan näyttänyt kovin pahalta, joten luultavasti itse johdot olivat hapettuneet liittimen juurelta pilalle. Lopuksi pistin vain leikattujen johtojen päähän uudet liittimet ja laitoin piuhat kiinni laatikon kylkeen ja johan rupesi toimimaan...