
No nyt on kuitenkin lohko saanut hienon mustan värin, luulisin että on paljon kiitollisempi väri kuin tuo punainen jossa näkyy kaikki mahdollinen lika/ruoste turhan hyvin.
Noissa kampuran kauloissa ei ollut kuin jotain pienenpieniä naarmuja, lähtivät paritonisella vesihiomapaperilla kevyesti hiomalla, tuskin tuota kampuraa tarvitsee viedä kiillotettavaksi/hiottavaksi, mielestäni riittää kun lyö vaan vakiokokoiset laakerit sisään ja lähtee ajelemaan? Ei ole ainakaan sitä riskiä että jää liian ahtaaksi ylikokolaakereilla koneistuksen jälkeen, eikä viitsisi maksaa aivan turhasta.
Jos sylinterien hoonauttaminen maksaa liikaa niin täytyy hoonata itse jollain porakonesysteemillä, moponkin/prätkän sylinteristä tuli ihan ok niin, ja sama periaatehan noissa on
