Piti sitten mennä peseen moottori...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Jaahas, kesäloma lopussa ja taas pitäs ruveta/pystyä autolla ajelee. CE valo pysyy kirkkaana. Kaupungissa haisee bensa reilusti, eilen vaihdoin tulpat, josta 3 kpl oli piki mustia ja yksi suht.koht. normaalin värinen. Mihin tuo vois viitata ja nyt lähren vaihtaa uutta lambdaa.. eli ideoita jos vaikka jollain olis.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

lamda oli aivan pikinen ja muutenkin pahannäköinen, mut saa nähdä vaikuttaako vaihto kulkuun. Otin mankkuvenalta w-johdon irti ja tulppasin. Eikös näin pitänyt toimia, että näkee onko ahtimella vikaa?? Ei noussut ahdot edes keltasen loppuun w-letku tulpattuna --> ahdinko paskana?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Mimmi kirjoitti:Ei, vaan jätä letku auki.

Taitaa olla ahdin vainaa. :cry:

Ok, siis letku auki. No, jos nyt niin paskamaisesti sattuis ettei vielä senkään jälkeen ahdot nousis, niin voisko vielä vika olla ahtoputkistossa... liitoksissa falskausta ym.?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Aikas kovanaama painepesuriksi tuo mun mylly. Ei tarvinnu, kun hieman näyttää sitä konehuoneeseen niin turbo paskana. Eli turbo nyt pöydällä ja päittäis välystä n. puoli senttiä ja pitkittäin 2-3mm. Nyt kiivas metsästys uudesta värkistä. Mitäs se mitsun turbo maksokaan?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

CE valo sammu ja käynti normalisoitui, kun vaihdoin lambdan. Turbo kävi perus korjauksessa päittäisvälyksen takia ja siivet oli lastuina. Mistäs sitten vikaa hakemaan, kun w-letku irti ja ei paineet nouse punaselle vaan rupee heilumaan punasen ja keltasen rajalla?

Laittakaas nyt ehrootuksia!
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Vastaa Viestiin