ng900aero kirjoitti:Tottakait raportoin kuinka käy.. mutta jos onnistun löytämään Saabin alkuperäisen boksin niin riittäisikö siihen jokin yleistodistus sen numerosarjan omaavan boksin pätevyydestä, vai onko noissa jokin yksilöintikoodikin ja sitämyöten pitäisin olla boksikohtainen todistus?
Trioniciin on ohjelmoitu kyllä auton VIN-koodi, mutta ei siitä varmaan kannata huudella mitään?
Käytännössä varmaan helpoimmalla pääsee, jos jotenkin onnistut saamaan käsiisi sellaisen dokumentin, jossa vahvistetaan, että käytännön eroja (jarruissa / alustassa) ei ole 2.3t:n ja 2.3T:n välillä..
Ja mistäs ihmeestä noita dokumentteja saa, Sabin huollosta eivät antaneet edes todistusta 9-5:n täyspaineboksillekaan?
En keksi parempaa osoitetta, kuin joko Trollhättanin tehtailta yrittää, tai sitten GM Finland.