
Turbon ruiskuboksi ruiskutonnariin
Onpas tässä nakutuksentunnistin, samoin APC sekä kaikki turbon vermeet, paitsi sitä ahtopainesolenoidia en oo löytäny. Mikähän viritys tää oikeen on, APC:lle ei oo sulaketta, mutta APC on toiminnassa, jos nykäsee APC:n johdon pois, ei auto lähde käyntiin. Mistähän tietäisin mikä kone tässä on, onko tää t16 vai iivarin kone? Miten mittaan peruspaineet autosta että tietäis onko toi APC toiminnassa, bleedvalven vois tiesti heittää mäkeen.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
-91 Kawasaki ZZR 1100
Eikö tuossa värkissä oo iivarin koriin vaihettu ihan ehta turbo tekniikka!lukuun ottamatta cooleria!TuomasJ kirjoitti:Onpas tässä nakutuksentunnistin, samoin APC sekä kaikki turbon vermeet, paitsi sitä ahtopainesolenoidia en oo löytäny. Mikähän viritys tää oikeen on, APC:lle ei oo sulaketta, mutta APC on toiminnassa, jos nykäsee APC:n johdon pois, ei auto lähde käyntiin. Mistähän tietäisin mikä kone tässä on, onko tää t16 vai iivarin kone? Miten mittaan peruspaineet autosta että tietäis onko toi APC toiminnassa, bleedvalven vois tiesti heittää mäkeen.

mikäli ite tulkitsin autoa kevät talvella oikein!

PS:muistin mukaan saabi matkas etelä savosta kevät talvella pohjnmaalle!!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saattaa olla, mutta miks tekijä selittää että on iskenny vain turbon iivarin koneeseen kiinni, ei muuta. Mikkelistä lähtöisin tämä auto ja muutoskatsastamatta.
Ei muuten löydy öljynjäähdytintäkään. Mistähän saisin tietää onko kone alkup. turbo vai onko iivarin kone kuitenkaan että joutuisi avaamaan konetta.
Ei muuten löydy öljynjäähdytintäkään. Mistähän saisin tietää onko kone alkup. turbo vai onko iivarin kone kuitenkaan että joutuisi avaamaan konetta.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
-91 Kawasaki ZZR 1100