Kävin sitten minäkin kyttäämässä että miten paljon kiristäjä oli tullut ulos ja 12millii oli tulos eli vaihtoon vaan.
Ja halvalla ja helpolla tietty pitäis päästä, kuinkas muuten.
Nyt on vaan niin monen nimisistä ketjuista ollu juttua että pientä tarkennusta kaipais kun ei ole kuin 8-venaseen tullu jakoketju uusittua.
Saabilta siis saa alle 100euroon ketjun jonka saa vaihdettu kone paikallaan, kuhan on linkin mukaiset työkalut?
Tosin tuossakin mainitaan että olisi myös ketju jossa olisi ketjulukko mallia mopo(osanr.4) eli käsittääkseni vastaava mitä 9000CD23T oli hommannu.
Onko tuollaista saatavana myös saabilta ja kestääkö saman mitä niitattava?
Entäs sit noi motonetin ketjut:
900i-16 ja Turbo-16 84--92 KETJU (126 niv.). . . . . 25-5724 29.80e
900i-16 ja Turbo-16 '93 KETJU (jos 130 niv.). . . . . . 25-6160 27.80e
Olisivat ainakin kohtuuhintaisia, eikös toi jälkimmäinen oo tonnarin jossa tasapainoketju?
Onko noi nyt sellasia että kone pitäis nostaa keulilta että sen saa paikkaansa(kyse satkusta)?
Mitä eroo noilla on sitten tuohon saabin jatkettavaan, siis saiskos tuon moton ketjun laitettua jos olis tuollaiset työkalut kuin townsendin linkissä?
Paljon tuli kysymyksiä kun yritän pähkäillä että nostanko koneen pois vai en muun "syyshuollon" yhteydessä.
Kansi on tarkoitus joka tapauksessa irroittaa niin purkamista tulee muutenkin, lisäksi koneen tuet pitäis vaihtaa, ehkä kampuran stefat.
Kaikki noi kyllä tekee kone paikoillaankin mutta samalla tietty vois konehuonetta vähän siistiäkkin.....
Mutta jos joku noi eri vaihtoehdot jaksais selittää niin helpottais pähkäilyy.