Lämppärin kenno

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ei tarvitse irrottaa puhallinkoteloa ja kennoa, anturiin pääsee käsiksi irrottamalla hanskalokeron.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Mikko 1976
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Mikko 1976 »

Kiitokset tiedosta !

:D :D
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

OK, hieman tietoja motonetin kupari kennon lämmönsiirtokyvystä:

Ulkolämpötila -19°C
Jäähdytysneste +85°C
Puhaltimen nopeus 2 keskisuuttimista mitattuna +54°C
Puhaltimen nopeus 3 keskisuuttimista mitattuna +53°C.

Enempää ei viitsi mitata kun tätä tekee töikseen muutenkin, positiivisinta koko saabismissa on se ettei tarvi palella :D
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Sinitarralla

Viesti Kirjoittaja pevi »

Siitä anturin taivuttamisesta.

Itse kiinnitin sen uuteen asentoon sinitarralla, kun sitä muovista vartta ei oikein passaa taivutella. ( Löytyy varmasti ammattimaisempiakin tapoja )

:oops:

Tosiaan käsiksi pääsee mainiosti hanskalokeron irroittamalla.
Mikko 1976
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Mikko 1976 »

Anturi löytyi ja nyt homma ainakin tuntuis pelaavan ihan ok.

Aikaa ja rahaa palo ihan mukavasti mutta nyt olis ACC taas kondiksessa niin lämmityksen kuin jäähdytyksenkin puolesta. :D

Kesää odotellessa 8) , kiitokset vielä kerran.
Vastaa Viestiin