Kävin Koivikolla vaihdattamassa, 261€ maksoi lasi uudella listalla ja turvauralla. Ilman turvauria ois ollu tuon 241€, mutta olen todennut tuon turvauran ihan hyödylliseksi.
Ei tuntunu viheltävän, on semmonen Solar -lasi tai mikäsenytonkaan, kuitenkin semmonen auringon säteilyä blokkaava ja lämpöä paremmin eristävä sillä vihreällä yläreunalla. Kallis tuo oli silti, vaikka yli satasen kalleinta tarjousta halvempi.
Tuulilasin vaihto
-
- "Viggen"
Mulla on ainakin se tarvikelista täysin kuminen ja tiiviisti lasin ja pellin päällä enkä oo vielä niin lujaa tolla päässy että vihellystä ois lasista kuulluMimmi kirjoitti:On. punaiseen tonttuun laitettiin tuulilasi tarvikelistalla ja se vihelsi noin 100 km/h ->.
Valkoisessa on orkkislista, eikä vihellä.

Toisekseen niin se pilkingtonin 2-värilasi on juurikin semmoinen lämpöä heijastava, ei niitä varmaan edes kovin monenlaisia valmisteta.
LISTA
Omasta sain aikoinani listan irti varovasti kääntelemällä. Etsin ensi vain kohdan mistä lista oli huonosti kiinni. ja siitä sitten kääntelemällä ja samalla vetämällä ylös päin sain nuo listat irti. Molemmista autoista. Mut sen listan takaisin laittamisessa mulla olikin sit jo hommaa. Tai siis kyllä se paikoilleen meni mutta tahtoi parista kohdasta nousta ylös.
En ole paha, olen sairas.Ajan vain saabilla.
Jäsen: 2227
Jäsen: 2227
Maanantaina vaihdatin lasin Koivikolla ja olen tyytyväinen;
siistiltä näyttää eikä ainakaa vihellä vielä 140 vauhdissa.
Ainoa miinus että lasissa ei ole SRS merkintää. Nord Glass
lukee lasissa. Kustansi :
-tuulilasi 141 e
-liima 20 e
-asennus 40 e
-lista 40 e
Eli yhteensä 241 e.. Samaan hintaan vielä hioivat tiivisteen
alla olleet ruosteet pois ja mömmö päälle. On se kumma ku
muualla ei ruostetta mutta siellä kyllä. Ja edellinen oli alkup.
lasi.
siistiltä näyttää eikä ainakaa vihellä vielä 140 vauhdissa.
Ainoa miinus että lasissa ei ole SRS merkintää. Nord Glass
lukee lasissa. Kustansi :
-tuulilasi 141 e
-liima 20 e
-asennus 40 e
-lista 40 e
Eli yhteensä 241 e.. Samaan hintaan vielä hioivat tiivisteen
alla olleet ruosteet pois ja mömmö päälle. On se kumma ku
muualla ei ruostetta mutta siellä kyllä. Ja edellinen oli alkup.
lasi.
SAAB on nautinto tien päällä