Jeps, tuli varmistettua vielä ettei ulina voi mistään putkesta/letkusta tulla, kyllä se laakeri on oltava mikä siellä poliisiautolta kuulostaa. Alun perin oli ensi kesänä suunnitelmissa laittaa isompi Garretti, nyt joutui tyytymään toisenlaiseen ratkaisuun. Tässä oli kolme vaihtoehtoa..
a) Vanhan turbon huolto, laakeri vaihtoon vähintään.
b) Käytetty TD04, hätätapauksessa T25 jos sikahalvalla irtoaisi.
c) Kiina-turbo, jos uskaltaa.
------------------
a) "oikeassa" turbohuollossa hinnat > 400e. Useampi satanen menisi varmasti vaikkei varsinaisessa huollossa teettäisikään
b) "Kalliita", kiven alla. 15T Ruotsista > 600e + rahti.
c) Tähän kuitenkin uskaltauduin lähteä, toimiessaanhan tuo olisi hyvä ratkaisu. Onneksi on sentään se vuoden takuu
WR380 tuli postissa. Downpipen laippa menee ainakin uusiksi, katsotaan tuleeko vielä muita murheita ja miten lähtee pelittämään, mutta
jos kiinnostusta noihin Kiinan ihmeisiin on niin voisin pistää tuosta jonkun oman ketjun vielä pystyyn? Aika huonosti löytyy kokemusperäistä tietoa näistä.
- J