Lämmöt normaalit ja sisäilma kuumaa, mutta puhaltaa tehokkaasti ainoastaan kasvoille tai ikkunoille. Noilla puoliasennoilla ei ole mitään tekoa, ellei huudata puhallinta niin, ettei radiota kuule. Jalkoihin tuo ilma ei silti kovaa tule.jus kirjoitti:Onko lämpötila normaali (viisari vaakasuorassa) kun lopulta lämpenee?
Kannattaisi ehkä varmuudeksi vaihtaa termostaatti (ja samalla jäähdytysnesteet) uuteen, orkkistermostaatti on 89-asteinen, merkkiliikkeen 14 eur termostaattia suositellaan.
Eikös 88-mallisessa ole kuitenkin parannettu jalkatilan suuttimia, minulla 87:ssa puhaltaa vain kaasujalalle keskikonsolin reunasta, uudemmissa on lisätty puhalluskanavat koko jalkatilan leveydelle. Omaani en taida voida päivittää tuollaista uudempaa puhallussysteemiä, kun APC-boksi vie tilaa.
Käsisäätöisesta lämmityslaitteesta ei minulla ole kokemuksia, eikö ilmaa pitäisi tulla sopivasti jaloille ja tuulilasille kun valitsin osoittaa vasemmalle yläviistoon? Tämä vastannee sitä suuntausventtiilin asentoa, johono automaatti-ilmastointikin ilman ohjaa kun jäähdytysnesteen lämpötila alkaa olla lähellä normaalia (samalla kun lisää puhallusnopeutta).
Kannattaisiko käyttää sisätilan lämmitintä ja lohkolämmitintä aamulähdöissä?
Kyllä minulla tonnari on lämpimämmän oloinen auto kuin 99.
Jaloille on tosiaan suulakkeet reunoissa sekä keskellä, mutta eivät puhalla sinne poljinten luo, jossa varpaat ovat. Onhan tuo lämmin, kun vertaa viime talveen 99:llä ajaen, mutta siinä nyt olikin lämppärissä oikkuja.
Aamulähdöissä sisälämppärin käyttö vähän vaikeaa, kun ei ole sisätilanpistoketta, lohkossa olen pyrkinyt joka aamu pitämään pari tuntia.