Onkos tuota saanut eurooppamalleihin, vaiko vain jenkkilään?Rimuli kirjoitti:RearAirCondition Eli takapenkin ilmastointi...
Apua! Kiire! Griffin!
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Re: Apua! Kiire! Griffin!
Niin, palataksemme alkuperäiseen aiheeseen...Sabo kirjoitti:Pitäis tänään päättää ostaako kaveri saksasta mulle 9000 griffinin 2.3 (194 hepoa)-92 vuosimalli, ajettu 250000km, automaatti.
Tuliko kaupat Griffinistä?
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
Ei vielä kauppoja
Ei tullut vielä griffinistä kauppoja, mut kintaalla vielä on.
Oli hieman huonosti pidetty, vasemmassa taka ovessa kaksi syvää naarmua --> pitäis uusia, joten löytyyköhän noita suomesta ylimääräisiä? auto on tumman vihreä. Kaikki sähkö herkut toimi.
Kone oli hieman sieltä täältä öljyssä, mutta tehot oli kyllä kaikki kotona. Myllystä pyydetään 2400 euroa.
Toinen vaihtoehto olisi -92 cs 2.3 turbo, ajettu 185 tkm, 2900e... se pitää vielä katsoa, mut noista tehdään päätös kumpi.
Oli hieman huonosti pidetty, vasemmassa taka ovessa kaksi syvää naarmua --> pitäis uusia, joten löytyyköhän noita suomesta ylimääräisiä? auto on tumman vihreä. Kaikki sähkö herkut toimi.
Kone oli hieman sieltä täältä öljyssä, mutta tehot oli kyllä kaikki kotona. Myllystä pyydetään 2400 euroa.
Toinen vaihtoehto olisi -92 cs 2.3 turbo, ajettu 185 tkm, 2900e... se pitää vielä katsoa, mut noista tehdään päätös kumpi.
Re: Ei vielä kauppoja
Tuppaa aika monessa autossa sielläpäin oleen niitä naarmuja. Se on parkkipaikoilla semmosta säätämistä että niitä tulee. Itelläkin oli toisessa takaovessa naarmu mutta kyllä sen pysty oikoon. Griffin on harvinaisempi joten siinä on ehkä enemmän harrastamista, toisaalta jos toi CS on paremmassa kunnossa niin siitä saa helpommin sitten käyttöpelin.. Veroja varmaan rapsahtaa reilut 3ke joten ei noi mitään pahoja rasteja ole.Sabo kirjoitti:Ei tullut vielä griffinistä kauppoja, mut kintaalla vielä on.
Oli hieman huonosti pidetty, vasemmassa taka ovessa kaksi syvää naarmua --> pitäis uusia, joten löytyyköhän noita suomesta ylimääräisiä? auto on tumman vihreä. Kaikki sähkö herkut toimi.
Kone oli hieman sieltä täältä öljyssä, mutta tehot oli kyllä kaikki kotona. Myllystä pyydetään 2400 euroa.
Toinen vaihtoehto olisi -92 cs 2.3 turbo, ajettu 185 tkm, 2900e... se pitää vielä katsoa, mut noista tehdään päätös kumpi.
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Mitenkäs tuo nyt loppupelissä oli...ruotsin saabturboclub.com:issa käydyn keskustelun mukaan noita Ermenegildo Zegnan "suunnittelemia" penkkejä ei saanut muuta kun Griffiniin...9-5T kirjoitti: Penkit oli aitoa villaa ja valittavissa kaikkiin muihin malleihin lisämaksusta.
Mikähän mahtaa olla asian todellinen laita...
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Tässä näkyy Ruottissa olevan aika halpa 9000 CSE 95B 3,0 V6 GRIFFINheikki.rantalaiho kirjoitti:Kaiva ihmeessä...kiinnostaa tämäkin nippelitieto9-5T kirjoitti:yhden CC:n olen nähnyt. Täytyy kaivaa vanha mainos arkistosta.
Myytävänä
http://www2.blocket.se/view/2060174.htm?l=0&c=1&city=0
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Ei mitään omaa kantaa asiaanAero97 kirjoitti:Tuosta minä puolestaan olen samaa mieltä. Kyllä kaikki 9000 Griffinit taisivat olla CD-mallia.9-5T kirjoitti:Tosta minä olen erimieltä, eikai CS voi olla griffin.

Osui vaan silmään oman auton etsinnässä ja muistui mieleen foorumissa lukemani Griffinin keskustelu
tässä taitaa kumminkin olla aito ?
http://www2.blocket.se/view/2098278.htm?l=0&c=1&city=0
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Kivoja kärryjä nuo...
Onkos hinnan päälle mätkäistävä vero sama Ruotsista tuodessa, kuin jos tuo Saksasta?!?
Ps. ei kannata irroittaa 90-luvun alun tonnarista mitään muoviosia, löytyy niiden alta meinaan ihan sikana hitsattavaa... Ulkoa päin auto oli 100% ruosteeton, mutta kun vähän pintaa syvemmältä tutkii... *heh*

Onkos hinnan päälle mätkäistävä vero sama Ruotsista tuodessa, kuin jos tuo Saksasta?!?
Ps. ei kannata irroittaa 90-luvun alun tonnarista mitään muoviosia, löytyy niiden alta meinaan ihan sikana hitsattavaa... Ulkoa päin auto oli 100% ruosteeton, mutta kun vähän pintaa syvemmältä tutkii... *heh*

Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
Joo verot lasketaan ihan samalla tavalla tuot auton mistä tahansa EU-maasta. Saabit kannattaa varmaankin hakea Ruotsista - valikoima on parempi ja talvivarusteet on yleensä valmiiina. Kyllä lohkolämppärille ja talvirenkaille (aluvanteilla) kuitenkin hintaa kertyy.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
Noniin
Griffin sai jäädä huonon kuntonsa tähden. Mutta 2.3 turbo cs -93 ostin. Loistava kunto nahat lähes uuden veroiset, hummat kotona, kaikki tarvittavat varusteet ja vielä toimiikin. Ajettu 200tkm, voi hyvin pitää paikkansa kuntoonsa nähden, tosin jouduin kyllä pulittamaankin 3500e. Ens perjantaina Tampere saa uuden turbon liikenteeseen.
ja vielä...
Kyseiseen autoon on vaihdettu uusi laatikko 15tkm sitten...taitaa kieliä kohtuu kovasta ajosta...? Kyllä kait autobahnoilla on kovemmilla rasituksilla kärryt.