Aero pietarsaaressa
Tarkoitin tuota mustaa Aeroa ID 625079, en osaa
tehdä tuota linkitystä.
Tuo sininen on kyllä jo liikaa kulkenu mun makuun.
Tuli muuten mieleen, että onko Aeron huolto kalliimpaa;
että onko kuluvat osat( jarrut, iskarit jne) erilaiset kuin
muissa, että joutuuko ne hommaan kalliilla merkkiliikkeestä?
tehdä tuota linkitystä.
SAAB on nautinto tien päällä
Aeron huolto ei ole sen kalliimpaa, kuin normaalin 2.3 turbotonnarin. Samat osat ovat alustaa ja turboa lukuunottamatta, eli suht edukkaasti pääsee, kun osaa etsiä osat oikeista paikoista.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Taidan tietää kaverin... jos tarvetta on niin voin käydä kysäisemässä häneltä autosta tai hommata puhelinnumeron.G-mies kirjoitti: Auto on ollut Autokuvion jollain työntekijällä(autoliike Kokkolassa) jo jonkin aikaa ja kaveri on ilmeisesti jonkinasteinen Saab-harrastaja.
#2465 VW Polo BlueGT -15, 99T -80
-
- "Turbo"
Penkistä vielä
Tervehdys
Olen keskiviikkona tulossa Riihimäeltä sitä tonnaria ostamaan tai katsomaan...........Kuinka huono se jakkara oli ennen korjausta.
Ja oliko siinä kuinka iso kuppa takalokasuojan kaaressa
T Jari
Olen keskiviikkona tulossa Riihimäeltä sitä tonnaria ostamaan tai katsomaan...........Kuinka huono se jakkara oli ennen korjausta.
Ja oliko siinä kuinka iso kuppa takalokasuojan kaaressa
T Jari
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
-
- "Aero"
no joo
kyllähän täällä jeppiksessäki on aero jota olen himoinnut jo monta kuukautta ja jopa kysäissyt vaihtoaki
(näin aero kuumeisena)
ei vaan sit väli rahasta muistettu puhella olenkaan.
tuonti auto ja hakevat luotettavimmilta seuduilta saksasta ja belgiasta eivätkä hae esim. hampurin kupeesta josta pommit löytyvät
todella asian tuntijoita saabista ja eivät tuo pommeja sieltä.
voisin käväistä ens viikolla katsastaan tilanteen ja ilmoitella jos en ole itse kauppoja tehnyt joka toden näköisesti ei ole mahdollista vielä

ei vaan sit väli rahasta muistettu puhella olenkaan.
tuonti auto ja hakevat luotettavimmilta seuduilta saksasta ja belgiasta eivätkä hae esim. hampurin kupeesta josta pommit löytyvät
todella asian tuntijoita saabista ja eivät tuo pommeja sieltä.
voisin käväistä ens viikolla katsastaan tilanteen ja ilmoitella jos en ole itse kauppoja tehnyt joka toden näköisesti ei ole mahdollista vielä

9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Tossa samassa liikeessa on ollut 2 mustaa Aeroa, ja ainakin toi oli tosi kauan myynnissä... oon reilu puoltoista vuotta sitten käyny ohimennen katsastaas noita, joskin sillon en ostotarkoituksissa (viimeksi joskus talvella kävin tuota katsastamassa ohimennen). Tarkotus oli kuitenkin sillon kysellä, mutta ei näkynyt ketään lähettyvillä, joten jäi väliin.
(vastata en pysty vajaaseen kuukauteen, kun en netin lähellä ole, mutta jos nyt joku asiasta jotain haluaa kysyä, niin yv:tä)
Edit: niin ja tietysti, onnea ja pitkiä kilometrejä Aeron uudelle omistajalle sekä autolle
(vastata en pysty vajaaseen kuukauteen, kun en netin lähellä ole, mutta jos nyt joku asiasta jotain haluaa kysyä, niin yv:tä)
Edit: niin ja tietysti, onnea ja pitkiä kilometrejä Aeron uudelle omistajalle sekä autolle

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Oishan tuon korjauksen voinu hienomminkin tehdä. Tältä se näyttää
-
- "Hölösuu"
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=625079osku kirjoitti:Tarkoitin tuota mustaa Aeroa ID 625079, en osaa
tehdä tuota linkitystä.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=658194
Tuota.. ei kukaan sattus tietään tuosta Joensuussa olevasta entisestä Nokian autosta sen kummemmin mitään?
Tällä hetkellä satun olemaan väärässä maassa soitellakseni asiasta, eikä ilkiä sähköpostilla alkaa turhanpäiten kyselemään.. mutta että jos jollakulla sattus olemaan ko. pelistä infoa, mielelläni kuulisin. Eipä taida alle 2k€n lähteä..
Tuota.. ei kukaan sattus tietään tuosta Joensuussa olevasta entisestä Nokian autosta sen kummemmin mitään?
Tällä hetkellä satun olemaan väärässä maassa soitellakseni asiasta, eikä ilkiä sähköpostilla alkaa turhanpäiten kyselemään.. mutta että jos jollakulla sattus olemaan ko. pelistä infoa, mielelläni kuulisin. Eipä taida alle 2k€n lähteä..

Ahaa...Ok. Mutta kyllä tuotakin kestää katsella verrattuna rikkinäiseen..koshh kirjoitti:Oishan tuon korjauksen voinu hienomminkin tehdä. Tältä se näyttää

Juu kieltämättä. Harmi vaan kun suhteellisen kaukana täältä..Mimmi kirjoitti:Minä en huolisi tuollaista "korjausta".
Pakko mainostaa oikeata verhoomoa, jonka työnjälkeä kehtaa esitellä:
http://www.ice-fi.fi/verhoomo.html

Ja jos keltään löytyy tietoa muista hyvistä verhoomoista, mieluiten vähän pohjoisemmasta..?