Aero tuli taloon
Ruotsissa aina joskus löytää
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Nimenomaan, eikä ollut edes kovin siististi verhoiltu..valtteri kirjoitti:Ruotsissa aina joskus löytää
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
Mulla vähän kaksijakoiset mielipiteet tosta etukyynärnojasta. Vaihtaessa tiellä, ainakin mulla, mutta hiton hyvä maantiellä. No saahan sen nostettua ylös aina, mut noita rahareikiä ton Saabin kanssa tulee varmasti, joten ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
http://www.blocket.se osoitteessa oli kanssa jokin aika sitten myynnissä musta alkuperäinen käsinoja ja ei ollut kuvan perusteella edes kovin huonokuntoinen. Harmi kun en nyt äkkiseltään löytänyt enää ilmoitustavaltteri kirjoitti:Ruotsissa aina joskus löytää
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Jos on automaatti niin ei ole tiellä...Sori oli ihan pakko.Oltsa kirjoitti:Mulla vähän kaksijakoiset mielipiteet tosta etukyynärnojasta. Vaihtaessa tiellä, ainakin mulla, mutta hiton hyvä maantiellä. No saahan sen nostettua ylös aina, mut noita rahareikiä ton Saabin kanssa tulee varmasti, joten ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Jaa, ei toi kyynärnoja haittaa mua missään vaiheessa ajoa, pelkkää iloa siitä mulle on
Ja Aerohan on ihan manuaali.
Viimeksi muokannut Aero97, Su Huhti 02, 2006 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97
Ei vaikuta Make nuo ajat yhtään pahemmilta..Make-82 kirjoitti:Piti ihan piruuttaan kokeilla tuota, parilla rykäsyllä sain seuraavanlaiset ajat: 4.1s ja 3.7s, ja nuo siis täysin vakiolla aerolla.
Tuossa Nordicin video vakio-aerolla, (taitaa olla uudempi lyhytkoneinen) ja mielestäni siitä saa n. 4,5-4,6sek. aikoja..?
http://www.nordictuning.com/movies/saab ... iginal.wmv
Niin tai näin, kyllä tonninen Aero kulkee, niin se vaan on!
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Öh, vetääkö tuo airo vakiona kolmosella 180 mittariin rajoittajallaTri-Lo kirjoitti: Tuossa Nordicin video vakio-aerolla, (taitaa olla uudempi lyhytkoneinen) ja mielestäni siitä saa n. 4,5-4,6sek. aikoja..?![]()
http://www.nordictuning.com/movies/saab ... iginal.wmv
Enpä muista, että oisin oman katiskan (2.3T ilman Airoa) vetänyt koskaan kolmosella rajoittajalle, mutta veikkaisin että tyssää johonkin 160-170 km/h välille. Eli melkonen aavikkovälitys tuossa Aeron loodassa...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84