Aero tuli taloon

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Tarttis saada jonkun tekemään noita etu-kyynärnojia... :? :lol:
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2023
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Ruotsissa aina joskus löytää
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

valtteri kirjoitti:Ruotsissa aina joskus löytää
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
Nimenomaan, eikä ollut edes kovin siististi verhoiltu.. :roll:
Oltsa
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 14:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Oltsa »

Mulla vähän kaksijakoiset mielipiteet tosta etukyynärnojasta. Vaihtaessa tiellä, ainakin mulla, mutta hiton hyvä maantiellä. No saahan sen nostettua ylös aina, mut noita rahareikiä ton Saabin kanssa tulee varmasti, joten ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4992
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja Tuha »

valtteri kirjoitti:Ruotsissa aina joskus löytää
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=131435
mutta hinta 160 e+pk on aika "suolainen"
http://www.blocket.se osoitteessa oli kanssa jokin aika sitten myynnissä musta alkuperäinen käsinoja ja ei ollut kuvan perusteella edes kovin huonokuntoinen. Harmi kun en nyt äkkiseltään löytänyt enää ilmoitusta :arrow: eli on saattanut tehdä kauppansa jo.


:arrow: Omaan CC tonnariin tein itse tuon käsinojan.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4992
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Oltsa kirjoitti:Mulla vähän kaksijakoiset mielipiteet tosta etukyynärnojasta. Vaihtaessa tiellä, ainakin mulla, mutta hiton hyvä maantiellä. No saahan sen nostettua ylös aina, mut noita rahareikiä ton Saabin kanssa tulee varmasti, joten ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
Jos on automaatti niin ei ole tiellä...Sori oli ihan pakko. :?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Oltsa
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 14:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Oltsa »

Sedällä tomaatti tonnari ja etukyynärnoja, sillä on kieltämättä rento päästellä menemään. 8) Tomaatin ja manuaalin paremmuudesta on taas turha alkaa "vääntämään" :)
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Jaa, ei toi kyynärnoja haittaa mua missään vaiheessa ajoa, pelkkää iloa siitä mulle on :D Ja Aerohan on ihan manuaali.
Viimeksi muokannut Aero97, Su Huhti 02, 2006 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Joo automaattiin nimenomaan.. Manuaali-aerossa oli tosiaan keppi turhan lyhyt tuon kanssa.. :wink:
Oltsa
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 14:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Oltsa »

Miten toi 80-120 väli teillä on mennyt eli mihin se pitäis mennä. Joku 5sek kuullostais oikealta? ilmeisesti se on se mankku syyllinen hakujen perusteilla. Vaihtoon menee myös tulpat kunhan pääsen öljynvaihtoon.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Eiköhän tuon Aeron pitäisi suoriutua kolmosella 80-120km lähempänä 4s kuin 5s.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Make-82
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 18:04
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Make-82 »

Piti ihan piruuttaan kokeilla tuota, parilla rykäsyllä sain seuraavanlaiset ajat: 4.1s ja 3.7s, ja nuo siis täysin vakiolla aerolla.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Make-82 kirjoitti:Piti ihan piruuttaan kokeilla tuota, parilla rykäsyllä sain seuraavanlaiset ajat: 4.1s ja 3.7s, ja nuo siis täysin vakiolla aerolla.
Ei vaikuta Make nuo ajat yhtään pahemmilta.. :o

Tuossa Nordicin video vakio-aerolla, (taitaa olla uudempi lyhytkoneinen) ja mielestäni siitä saa n. 4,5-4,6sek. aikoja..? :roll:
http://www.nordictuning.com/movies/saab ... iginal.wmv

Niin tai näin, kyllä tonninen Aero kulkee, niin se vaan on! 8)
Oltsa
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 14:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Oltsa »

No hyvä tietää vähän noita aikoja. Uudesta mankkuvenasta tulee sitten mun stage1. :lol: Ehkä sillä saa virikärpäsen laantumaan vähäksi aikaa. Ei muuten mitään huonoja aikoja vakio Aerolle.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Tri-Lo kirjoitti: Tuossa Nordicin video vakio-aerolla, (taitaa olla uudempi lyhytkoneinen) ja mielestäni siitä saa n. 4,5-4,6sek. aikoja..? :roll:
http://www.nordictuning.com/movies/saab ... iginal.wmv
Öh, vetääkö tuo airo vakiona kolmosella 180 mittariin rajoittajalla 8O Ei kai tuossa kuitenkaan nelosella vedetä :?

Enpä muista, että oisin oman katiskan (2.3T ilman Airoa) vetänyt koskaan kolmosella rajoittajalle, mutta veikkaisin että tyssää johonkin 160-170 km/h välille. Eli melkonen aavikkovälitys tuossa Aeron loodassa...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin