Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Mulla vähän kaksijakoiset mielipiteet tosta etukyynärnojasta. Vaihtaessa tiellä, ainakin mulla, mutta hiton hyvä maantiellä. No saahan sen nostettua ylös aina, mut noita rahareikiä ton Saabin kanssa tulee varmasti, joten ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
http://www.blocket.se osoitteessa oli kanssa jokin aika sitten myynnissä musta alkuperäinen käsinoja ja ei ollut kuvan perusteella edes kovin huonokuntoinen. Harmi kun en nyt äkkiseltään löytänyt enää ilmoitusta eli on saattanut tehdä kauppansa jo.
Oltsa kirjoitti:Mulla vähän kaksijakoiset mielipiteet tosta etukyynärnojasta. Vaihtaessa tiellä, ainakin mulla, mutta hiton hyvä maantiellä. No saahan sen nostettua ylös aina, mut noita rahareikiä ton Saabin kanssa tulee varmasti, joten ei ihan ensimmäisenä hankintalistalla.
Jos on automaatti niin ei ole tiellä...Sori oli ihan pakko.
Sedällä tomaatti tonnari ja etukyynärnoja, sillä on kieltämättä rento päästellä menemään. Tomaatin ja manuaalin paremmuudesta on taas turha alkaa "vääntämään"
Miten toi 80-120 väli teillä on mennyt eli mihin se pitäis mennä. Joku 5sek kuullostais oikealta? ilmeisesti se on se mankku syyllinen hakujen perusteilla. Vaihtoon menee myös tulpat kunhan pääsen öljynvaihtoon.
No hyvä tietää vähän noita aikoja. Uudesta mankkuvenasta tulee sitten mun stage1. Ehkä sillä saa virikärpäsen laantumaan vähäksi aikaa. Ei muuten mitään huonoja aikoja vakio Aerolle.
Öh, vetääkö tuo airo vakiona kolmosella 180 mittariin rajoittajalla Ei kai tuossa kuitenkaan nelosella vedetä
Enpä muista, että oisin oman katiskan (2.3T ilman Airoa) vetänyt koskaan kolmosella rajoittajalle, mutta veikkaisin että tyssää johonkin 160-170 km/h välille. Eli melkonen aavikkovälitys tuossa Aeron loodassa...
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84