Mikä tämä öljyvuoto on, onko paha? (kuva)
Re: Mikä tämä öljyvuoto on, onko paha? (kuva)
Omassa 9-3 ei näy mitään o-rengasta epc:n mukaan. Mulla myös vuotaa tuo tulppa. Millaiset nuo pultit on kannaltaan joka tuota pitää kiinni kannessa??
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Tamperproof torxit.
Oliskohan arviolta T30? En muista. Osta tamperproof-kärkiä setti niin luulis löytyvän sopiva. :-)
Oliskohan arviolta T30? En muista. Osta tamperproof-kärkiä setti niin luulis löytyvän sopiva. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Miksi olet/olit vaihtamassa tonnaria? Oliko vanhassa jotain vikaa? Juurihan laitoit siihen stegin, ostit Ferritan ja vanteet?
Re:
Tulppia on kyseiseen kohtaan erimallisia. -94 tonnarissa on tuo EPC:n kuvan mukainen. Molemmissa allekirjoituksen tonnareissa on syvemmällä oleva "holkki", jossa o-rengas. Muistaakseni klubillakin oli tekeillä parempia "holkeja", joissa on kaksi o-rengas uraa.Mimmi kirjoitti:Se tulppa on hieman syvemmällä, eli käännettynä "nurinpäin". Kyllä siellä tulppa on, muuten öljyt tulisivat suihkuamalla ulos.
Itse meinasin vaihtaa -94 tonnarin koneesta kyseisen osan, koska siinä on täysin kuiva, kun taas uudemmalla systeemillä varustetut vuotavat enemmän tai vähemmän.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
No niin tais ollaMimmi kirjoitti:Postaus oli Huhtikuulta 2006saapasi kirjoitti:Miksi olet/olit vaihtamassa tonnaria? Oliko vanhassa jotain vikaa? Juurihan laitoit siihen stegin, ostit Ferritan ja vanteet?

Ei ollu klubilla, mutta mulla oli ja on edelleen yksi kappale O-renkaineen pöydän laatikossa. Olikohan 20€ hintapyyntö O-renkaineen. Jos joku tarvitsee, niin tuosta saa. Voisi ehkä teettää niitä muutaman lisää laatikon pohjalle...
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
900i kirjoitti:Omassa 9-3 ei näy mitään o-rengasta epc:n mukaan. Mulla myös vuotaa tuo tulppa. Millaiset nuo pultit on kannaltaan joka tuota pitää kiinni kannessa??
T40, eilen vaihdoin 9-5:seen uuden tulpan.Jope kirjoitti:Tamperproof torxit.
Oliskohan arviolta T30? En muista. Osta tamperproof-kärkiä setti niin luulis löytyvän sopiva.