9000 CSE 2.3 turbo A -93 "kaikilla mausteilla" tul

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
saabistinet
"Viggen"
Viestit: 534
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saabistinet »

saabistinet kirjoitti:
Tobbana kirjoitti: Privaattimailissa Terolle mainitsinkin nuo versionumerot, mutta aiemman tietouteni mukaan lh-jet oli muissa cs:ssä paitsi aerossa, jossa tosiaan olisi tuo t5.2. Mutta kaikkea sitä oppii. M94 olisi sitten tullut t5.5 muihinkin cs-malleihin. Toki vaparit ja kutvoset erikseen. :)

-Sami
Minen noista mapeista ja immeistä tiiä mittään, minä vaan ajelen :)

Mistäs saan selville onko tuossa Trionic vai LH ?

TERO
Katsoin VIN-koodin mukaan, että moottori olisi B234L ja sitten erään linkin takaa löytyneen Excel-taulukon mukaan B234L- moottorissa on LH 2.4.2 / DI/APC.
Vuonna 93 olisi moottori B234R jossa Trionic 5.2 ja tehoja 225hv. Vuonna 94 sitten B234L:ssä Trionic 5.

Löytääkö siis jotain ihan konkreettista helpolla mistä selviää kumpi todella autossa on ? Oliko nettisivujeni moottorikuvissa jotain paljastavaa ?

TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tässä konkreettista:

Kun sanon että se on Trionic, niin se ON trionic :)

Jos et usko, niin tarkista vaikka se boksin kyljessä oleva osanumero, joka on 91 36 490. :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Lähes yhtä konkreettista lienee ilmamassamittarin puute Trionicissa. :wink: Helppo tunniste.
saabistinet
"Viggen"
Viestit: 534
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saabistinet »

Tuo autoni lienee täysin jenkkivarustuksella, mutta kaikki kuitenkin viittaa että se on uutena Belgiaan viety. Ihan kuin olisi jenkeistä Belgiaan uutena matkannut.

Auton audiosysteemi viittaa jenkkeihin, samoin EPC:n mukaan vain jelkeissä on vaihdelukko rattilukon lisäksi, eli vaihde lähtee P:ltä pois ainoastaan kun on virta päällä ja painetaan jarrua. Samoiten avain ei mene lukkoasentoon ja lähde pois muuta kuin vaihde P:llä.
Matkustajan puolen sivupeilissä lukee se tuttu englantilainen lause: "Objects in mirror are closer than they appear".
Lisäksi kuskin peilissä ei ole katvealue-taivutusta.
Kuitenkin mittaristo on ihan kilsamittaristo. Eli ei mailimittaristoa.

Sumutakavalokin on jälkiasennus. Muutoin sitten löytyy lampunpyyhkimet, penkinlämmitykset jne.

Onko muut törmänneet vaihdelukkoon tonnarissa ?

TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Vastaa Viestiin