Kiitos ohjeesta. On digitaalinen, mutta vain 10AMimmi kirjoitti:Mittauksista: Irrota alkuperäiseen lamppuun tuleva + johto ja laita mittari irrotettujen päiden väliin (napaisuudella ei väliä, jos käytät digit. mittaria, muuten huomioi napaisuus), laita mittari virta-alueelle (DC A) ja kytke ajovalot päälle.
HUOM! Mittarissa pitää olla vähintään 20A alue.
Piktogrammi
1. Olet siis omasi repinyt poisMimmi kirjoitti:1: Xenonvalot ovat laittomat tontussa, koska umpiot eivät ole hyväksytty xenoneille.
2: Ajovalojen AUTOMAATTINEN korkeudensäätö tuli pakolliseksi xenonien kanssa vasta 1.1-98 jälkeen ensirekisteröityihin ajoneuvoihin (lähde: AKE).
3: Sumareiden käyttö muuten kuin kovassa sateessa, lumipyryssä tai sumussa on kielletty.
4: Väärinsuunnattu ajovalo häikäisee, oli valonlähde mikä tahansa.
2. Xenonvalot.comin edustaja mainitsi nimenoman että tuolla autom. korkeussäädöllä ja pesureilla valoista tulee lailliset.
3. Niin on virtsaaminenkin julkisella paikalla
4. Ei pidä suunnata väärin. Kyllä noissa esitteissä netissä vaan kovasti puhuttiin tuosta kuinka xenon valo ei häikäise ja sokaise samalla tavalla.
Loppupeleissä ihan sama, valot on kiinni ja pysyy, kunnes kytät huomauttaa. Ja ei vaivaudu pysäyttämään jo edellisessä viestissäni mainitsemistani syistä.
saapasi kirjoitti: On digitaalinen, mutta vain 10AIlmeisesti sytytyksestä tulee hetkellinen piikki kun tarttee kerran olla 20A. En sitten saakkaan mitattua ilman uutta mittaria... täytyy jotain kehittää.
Riippuu tietysti mittarin hinnasta kannattaako riskeerata mutta jos oletetaan ettei siellä jatkuvaa virtaa ainakaan yli 10A mene niin kyllä se mittari pitäisi pienet piikit kestää (en ota vastuuta jos hajoaa
9-5 2.3tA -00 527tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
laitan nyt tähän, kun en haullakaan löytänyt muutakaan osuvampaa..
mulla on ihan tavan H4 polttimot tuossa -91 CD:ssä, ja piktogrammi on alkanu v....lemaan. puolivaloilla syttyy ne vikalamput etuvaloille, ja joskus sammuu itsestään, kun valot vaan saa olla päällä. pitkillä sammuu, ja taas kun vaihtaa lyhyet niin syttyy..
lamput on ehjät, mutta vaihdan nekin nyt vielä ennenkuin enempää alan tutkimaan.. jos kuitenkin vika pysyy, niin apua kaivataan.. missäs se "mötikkä" on joka tuon piktogrammin valoja sytyttelee??
mulla on ihan tavan H4 polttimot tuossa -91 CD:ssä, ja piktogrammi on alkanu v....lemaan. puolivaloilla syttyy ne vikalamput etuvaloille, ja joskus sammuu itsestään, kun valot vaan saa olla päällä. pitkillä sammuu, ja taas kun vaihtaa lyhyet niin syttyy..
lamput on ehjät, mutta vaihdan nekin nyt vielä ennenkuin enempää alan tutkimaan.. jos kuitenkin vika pysyy, niin apua kaivataan.. missäs se "mötikkä" on joka tuon piktogrammin valoja sytyttelee??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Oiskohan parkit, jos ne sammuu kun pitkät tulee kehiin? Mutta vaihda ihmeessä kaikki vaan, koska mulla ratkes lopullisesti toi takapään ongelma. Ei mitään tulitikkupatentteja, vaan uudet polttimot Motonetistä ja vikavalo sammuu siihen. Niin ja maksoikin vaan 5€ koko takapään polttimot!
Oli muuten aika hauska hommeli kun lähtiessäni Motonettiin tarkastelin vielä pihalla polttimoita ja tiputin vahingossa yhden tuplapolttimon maahan ja sirpaleiksi. Noh, ajattelin et kyllähän yhdellä jarrupolttimolla motaria parikilsaa pääsee, mutta niinkin uskomattoman vaikutuksen kun sai aikaan että tehoja lähti ainakin 100 hummaa pois pelistä! Siis yhdestä pienestä valopolttimosta
En voinut uskoa todeksi, kunnes tajusin että sehän on fixu järjestelmä kun ei annakaan tehoja kun liikenneturvallisuus ei ole enää max. Taas pisteet Saabin järjestelmille!
Oli muuten aika hauska hommeli kun lähtiessäni Motonettiin tarkastelin vielä pihalla polttimoita ja tiputin vahingossa yhden tuplapolttimon maahan ja sirpaleiksi. Noh, ajattelin et kyllähän yhdellä jarrupolttimolla motaria parikilsaa pääsee, mutta niinkin uskomattoman vaikutuksen kun sai aikaan että tehoja lähti ainakin 100 hummaa pois pelistä! Siis yhdestä pienestä valopolttimosta
Kyllä. Tehot palasivat välittömästi uudet polttimot Motonetin pihassa vaihdettuanij0ne kirjoitti:^onko toi ees mahollista?
Tuo muuten salettiin vaikuttanut mun muihinkin ahto-ongelmiin. Koska takavalojen piktogrammihan palo vaan sillon tällön ja samaan malliin pelas myös huippuahdot. Uusi mankkuvenahan korjasi suurimman osan ongelmasta, mut kyllä mä sanon että tolla on ihan salettiin ollu jotain pientä peliä tossa.
EDIT: ei ole varmaan tullut kellekään vielä vastaan, koska harvalla on KOKO tuplapolttimo rikki.
EDIT 2: mutta minähän kyllä onnistun siinäkin
Hei voiko toi sitten aiheuttaa sen että jos vaikka motarilla on 3:lla ensin kiihdyttänyt ja jos sitten joutuu hetkeksi keskeyttämään vedon kun edessä toinen auto ja vasen kaista täynnä ja sitten sekunnin päästä vasemman vapauduttua uudelleen kiihdyttäessä ei tulekaan samoja voimia?Mimmi kirjoitti:Jarruvalotestin pitää mennä "läpi", jotta Trionic antaa tehoa.
Jarrua painettaessahan tehot pudotetaan pois (kuka sitä tehoa kaipaa jarruttaessa).
tulikohan tarpeeksi epäselvästi