Huomio kotitunettajat! Älkää missään nimessä menkö tuohon kohtaan porailemaan reikää mikäli laatikko ei ole irti ja levällään. Tuossa kohtaa sisäpuolella kiinni on nimittäin se magneettitappi... eli jos tuohon poraa alta päin lähtee magneetti laatikon sisällä liikenteeseen. Hyvä ellei paras paikka tuo on tehdä poistoreikä silloin kun laatikko on auki ja tulpan saa heitettyä kuikkaan. (Magneetilla ei kuulemma oikeasti mitään tee ...vm -94 laatikoista etiäpäin ei magneettia edes ole.) lukekaa tästä seuraavat viestit!. Tiedot sain Marko A:nkin Aeron laatikon laittamalta askiekspertiltä.... onneksi soitin ja kysäisin tuosta paikasta ja operaatiosta, ennen kuin alkasin borraamahanMarko A kirjoitti:Kuva kertonee paikan - 8mm pultti. Myöhemmin laitan o-renkaan alle kunhan vaihdan "pesuöljyt" pois.
![]()


Päätin sitten jättää reijän tekemättä ja vaihdoin öljyt mittatikun reijästä imemällä. 2,5l ulos ja saman verran uutta 10W-30 mottiöljyä sisään. Hyvin tuli ohuella letkulla kaikki? vanhat mustat litkut pihalle. Tuntui koeajolla keppituntumalta liukkaammalta vaihtaminen..
