Niinpä. Oikeasti ottaa kupoliin, kun ei tuota kilometrien merkitystä aikoinaan tajunnut. Seuraavan jos joskus tuon, niin ostan jonku yli puol miljoonaa rullatun mittarin ja pistän tarkastuksen ajaksi kiinni
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Niinpä. Oikeasti ottaa kupoliin, kun ei tuota kilometrien merkitystä aikoinaan tajunnut. Seuraavan jos joskus tuon, niin ostan jonku yli puol miljoonaa rullatun mittarin ja pistän tarkastuksen ajaksi kiinni
Kannattaa kuitenkin muistaa jos sulla ei ole todisteita kilometrien paikkaansa pitävyydestä niin tulli laskee kilometrit kuitenkin 18500km vuosi oli sillä ajettu sitten enemmän tai vähemmän..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Tasapaino akseli kirjoitti:Kannattaa kuitenkin muistaa jos sulla ei ole todisteita kilometrien paikkaansa pitävyydestä niin tulli laskee kilometrit kuitenkin 18500km vuosi oli sillä ajettu sitten enemmän tai vähemmän..
Niin, paitsi esim. omassa tapauksessa (päätös kesällä 2003), jolloin mittarilukema oli alhaisempi kuin laskennallinen kilometrimäärä (erotus n. 30000km), piti tulli mittarilukemaa "luotettavana" ilman mitään todisteita...Eikä tämä kanta muuttunut oikaisupyynnölläkään.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Joo ne on taas tulkinta asioita joita me ei ymmärretä vaik asia pitäis tullin tiedotteiden mukaan olla yksi selitteinen.. Itselläkin on valitusasia tekemättä kun ei niiden laskentakaavoja..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Tasapaino akseli kirjoitti:Kannattaa kuitenkin muistaa jos sulla ei ole todisteita kilometrien paikkaansa pitävyydestä niin tulli laskee kilometrit kuitenkin 18500km vuosi oli sillä ajettu sitten enemmän tai vähemmän..
Niin, paitsi esim. omassa tapauksessa (päätös kesällä 2003), jolloin mittarilukema oli alhaisempi kuin laskennallinen kilometrimäärä (erotus n. 30000km), piti tulli mittarilukemaa "luotettavana" ilman mitään todisteita...Eikä tämä kanta muuttunut oikaisupyynnölläkään.
Sama vika täällä. Siellähän onkin pykälissä jotensakin silleen laitettu että tullimiehen tuntuman mukaan voi laittaa alakanttiin.
Valitus on yhä tekemättä...
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Mulla on huoltokirja 260 tuhanteen asti ja sen jälkeen joka vuodelta katsastuskuponki.
Ja se verotusarvo on se 2600, koska se tullimies laski siittä laskimella hätäpäissään veron. Ei siittä virallista päätöstä ole vielä tehty, koska eilen vasta vein kauppakirjan sinne ja se oli jäissä siihen asti kunnes kaikki dokumentit on siellä. Ja nyt ne on ja kestää kuulemma muutaman viikon käsittely.
Oliko sun auto tänään Laakkosella? Vein oman suappini sinne puskurinvaihtoon ja siinä pajan seinustalla oli tuon näköinen yksilö. Ainakin etukaaressa oleva "kukka" näytti ihan samanlaiselta!
No ei käyny kalliiksi... lienee saanu tuon Ruattistakin ihan sopuhintaan. Kohtuullisella rahallisella panostuksella huippumenopeli... mikäs sen mukavempaa. Onnittelut vielä hankinnasta... varmasti Aeron Mitsulla mukava työntää menemään!
Joo kyllähän tuo kivasti menee. Siinä on chippi jolla pitäis saada 280 hummaa ulos tosta. Nyt pitäs vaan keksiä miten saan tosta päästöt kohdalleen. Vilkuttaa lambdaa ja vikakoodi on P0130 tai jotain sinnepäin, kuitenkin oli "signaali virheellinen" eli ei taida tuo vaihtamani motonetin lambada tietää mistään mitään. Tyhjäkäynti on rikkaalla ja ku antaa kierrosta ni heittää laihalle. Ukko, jolla tota käytin meinas, että pitäs koittaa toimiiko tuo lambda liikkeellä ollessa.
Mutta ei millään raaskis upottaa 212 euroa saabin tiskilla lambdaan.
Viriboksi on jonkun Mats Johanssonin värkkäämä.
En sitte tiedä onko se mistään kotosin.
Nyt on ainakin päästöt v**uillaan enkä oikeen tiedä mistä lähtis vikaa hakemaan.