Heikko käynnistys?
-
- "Hölösuu"
Biltemasta huoltovapaa 68Ah akku kalsium/kalsium teknologialla 59,9€. Itte ostin pari kk sitten 74Ah biliksen akun 69,9 öröllä ja hyvältä vaikuttaa. 2 Vuoden takuun antavat noille.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
No jos akku sen neljä vuotta kestää, niin eikös se ole aivan sama minkä akun ostaa? Meinaan että kai se kaikista edullisin akku tuon asiansa ajaa.
Itse olen päättänyt etsiä halvimman mahdollisimman vaihtoehdon, mikä sitten hinta lieneekään. Toivottavasti jostain Motonet, HongKong, tms. akselilta löytyisi joku 30 euron akku (miel. halvempi).
Itse olen päättänyt etsiä halvimman mahdollisimman vaihtoehdon, mikä sitten hinta lieneekään. Toivottavasti jostain Motonet, HongKong, tms. akselilta löytyisi joku 30 euron akku (miel. halvempi).
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Kertokaas nyt, mitä kautta se saabin laturi otetaan irti? Lähteekö helposti?
Onko siinä jotain jujua tai helpottavia seikkoja mitä pitää ottaa huomioon tai on hyvä tehdä?
Onko siinä jotain jujua tai helpottavia seikkoja mitä pitää ottaa huomioon tai on hyvä tehdä?
-
- "Hölösuu"
Tuo Zappi ois varmasti hyvä... harmi kun ei ole Motoa täällä pohjosessa. Paljon tuolla takuu?Mimmi kirjoitti:Minä taasen ostin Motonetista Zap-merkkisen Kalsium-hpea akun 80Ah hintaan 75e.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
akku turvallista Biltema-laatua
ostettu 5 vuotta sitten ja edelleen pelittää hyvin. ostin sen edelliseen saabiini ja tästä nykyisestä meni varta sököksi heti auton hankinnan jälkeen, joten biltema siirty sit vanhasta uuteen autoon.
mielenkiinnosta satsasin tohon bilteman akkuun, kun oli ollut joku akkutesti ja se voitti
joten ajattelin kokeilla.

mielenkiinnosta satsasin tohon bilteman akkuun, kun oli ollut joku akkutesti ja se voitti

Yamaha FZ1-N -08
mulla akku tyhjeni
joopa mulla akku tyhjenee kanssa jos seisoo viikonlopun yli tallissa .on akku tullut vanhaks..
pitää keran päivässä tehä lenkki 

Akussa lienee vika minulla. 3 volttia tulee jännitettä ulos, mutta mitään ei mene sisään. Tai siis irralliseen akkulaturiin ei syty edes latausvaloa (sitä punaista joka palaa kun akkua ladataan), kun akun kytkee siihen kiinni.
Sökö mikä sökö, uskottava se on. Taas kerran jotain pientä ostettavaa saabbiin. Noh, jos pääsee pelkällä akulla, eikä tarvitse alkaa sitä laturia purkamaan ja korjaamaan, niin hyvä on.
Sökö mikä sökö, uskottava se on. Taas kerran jotain pientä ostettavaa saabbiin. Noh, jos pääsee pelkällä akulla, eikä tarvitse alkaa sitä laturia purkamaan ja korjaamaan, niin hyvä on.
Vieläkin tekee sen...
Startatessa lähtee vaikeesti käyntiin käyntiin mutta käy siellä 1000kr/m ja palaa takaisin alas ja sammuu, mutta jos pidät jalkaa kaasulla niin pysyy käynnissä....Mutta jo toisella tai kolmannella startilla pysyy ihan normaalisti käynnissä.
EDIT:Ostin tänään.
-uudet tulpat
-uuden ilmasuodattimen
-uuden pyörijän
-uuden virranjakajankannen
-öljyt(mobil)
-öljyn suodatin
Vaihdan huommenna katotaan kui käy.

EDIT:Ostin tänään.
-uudet tulpat
-uuden ilmasuodattimen
-uuden pyörijän
-uuden virranjakajankannen
-öljyt(mobil)
-öljyn suodatin
Vaihdan huommenna katotaan kui käy.

Re: Vieläkin tekee sen...
Oletko puhdistanut tyhjäkäyntimoottoria? Minusta tuntuu että se on aika moneen tuonkaltaiseen vaivaan syyllinen...!?!crashline kirjoitti:Startatessa lähtee vaikeesti käyntiin käyntiin mutta käy siellä 1000kr/m ja palaa takaisin alas ja sammuu, mutta jos pidät jalkaa kaasulla niin pysyy käynnissä....Mutta jo toisella tai kolmannella startilla pysyy ihan normaalisti käynnissä.
Käynnistymisongelmiin varmaan vaikuttavat taas enemmän akku, puola, tulpat, johdot jne.
Viimeksi muokannut Raser, To Joulu 28, 2006 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.