Eka 9000 ja taitaa olla viimeinen Saab, Vika löytyi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

heitetään hatusta, voiko DI kasetti aiheuttaa tuommosta?, jos ei polta kunnolla?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1299
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

katiton ruisku = ei DI..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

kumma sinänsä jos vaikuttaa muihin arvoihin, mutta ei tuohon CO:hon. TIetysti ei siinä montaa osaa ole, immu ja boksi. mitä ne muuta arvot ovat pakokaasumittauksessa?
Se läppäkotelon päällä oleva ruuvi on sitä varte, että sillä säädetään tyhjäkäynnille perus asetus, ei ole tekemistä päästöjen kanssa.

onko tulpat ja niiden piuhat kunnossa? sekä tietysti jakajan sisuskalut.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Pakokaasumittauksen mittalaitteen maksiminäyttämä lienee siellä CO 10 tienoilla, joten kovin paljon rikkaampia arvoja sieltä ei saa vaikka mitä tekisi. Todennäköisesti tästä syystä muut arvot muuttuvat säätäessä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
ihan ite
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 22:48

Viesti Kirjoittaja ihan ite »

No mutta vot, ja jos kaksi niin votvot. Se toimii sittenkin.
Oli harmia ensin poksin kanssa, tuli viallinen, mutta laittoivat toisen joka toimi, ei vain auttanut alkuperäiseen vikaan. Soittelin sitten Auto-Vuoksi- nimiseen puulaakiin Imatralle ja sieltä uskalsi joku sanoa että heitä mäkeen ja mieluummin vielä alamäkeen tarvike immit. Löysin sitten käytetyn immin ja kun sillä kokeilin, kulutus on 6,5- 7 kun ajelee yhdeksääkymppiä. Säädin kyllä ennen käynnistystä lähtöarvoksi 385 ohmia, että nyt eikun peräruisketta pakoputkeen ja arvot kohdalleen.
Elikkä tässä vaiheessa kiitos jcarlson, olit oikeassa, samoin kuin kiitos myötäelämisestä tt-auto savonlinna, tämähän menee kuin oscar-gaalassa, mutta vähän aikaa oli mieli niin hyvä että jos joku olisi älynnyt kysyä nimeä vekseliin, olisin pannut.
mutta nyt on jo se vaihe, että katsellaan lakimiestä avuksi, kuka maksaa kaikki poksit sun muut korjaamokäynnit.
Mutta niistä tuonnempana, auto kuitenkin toimii mutta kunhan saan selville immien tekijän ja välittäjät, palaan asiaan.
Varokaa kuitenkin tarvikeosia!
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Kiinnostaisi tietää, minkälaisista "tarvike-immuista" on puhe. :?:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
ihan ite
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 22:48

Viesti Kirjoittaja ihan ite »

aivan sama bosch-immu päältäpäin, läpässä vain ei ole numerosarjaa, todennäköisesti kunnostettuja. Alkuperäisessä näkyy läpän alta tilpehööriä jos jonkinlaista, tarvikeosassa valettu johonkin hartsiin, vain potikka näkyvissä.
Sen verran väliaikatietoa, että nyt ei tunnu osan myyjä eikä maahantuoja ottavan tosissaan asiaa, pallottelevat toisilleen ja sen semmoista.
Täytynee etsiä kauluspaita ja lähteä käräjille.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Vastuu on myyjällä. Ei sun tartte olla missään tekemisissä maahantuojan kanssa.
99T-museopeli
Vastaa Viestiin