Jaaha... kyllä se kulutus saa alemmas. Kiini siitä miten ajaa ratin ja penkin välissä oleva.
En kehtaisi kerskua mutta ite saanut tällä hetkellä parhallaan kulutuksen tippumaan 9,5l kaupunki ajossa.
Mitä nyt heikoimat lenkit tosiaan on saabeissa niin laatikko (itellä oli alkuperäinen aj.495tkm) ja jakopää huolto kannattaa tehdä siinä 500tkm jälkeen. Alkaa ketju venyä pikkuhiljaa, kuten mainittiin tasapaino akseli myös alkaa olemaan huolon tarpeessa (paitsi itse poistin kyseisen pois).
TolTuo kirjoitti:Jaaha... kyllä se kulutus saa alemmas. Kiini siitä miten ajaa ratin ja penkin välissä oleva.
En kehtaisi kerskua mutta ite saanut tällä hetkellä parhallaan kulutuksen tippumaan 9,5l kaupunki ajossa.
Mitä nyt heikoimat lenkit tosiaan on saabeissa niin laatikko (itellä oli alkuperäinen aj.495tkm) ja jakopää huolto kannattaa tehdä siinä 500tkm jälkeen. Alkaa ketju venyä pikkuhiljaa, kuten mainittiin tasapaino akseli myös alkaa olemaan huolon tarpeessa (paitsi itse poistin kyseisen pois).
Siis E85 kulutus kaupungissa 9,5l/100km. Aika kova tulos, joskin hieman hankala uskoa.
#4754 -02 9-5 tomaattifarmari, ex. -95 9000 Aero
Pikselikorjausta ja muuta remppa-apua 040-4808538
Ihan normaali bensalla. Minne sitä kiirettä pitämään kaupungissa ku voi maltilla ajella
smeq kirjoitti:
TolTuo kirjoitti:Jaaha... kyllä se kulutus saa alemmas. Kiini siitä miten ajaa ratin ja penkin välissä oleva.
En kehtaisi kerskua mutta ite saanut tällä hetkellä parhallaan kulutuksen tippumaan 9,5l kaupunki ajossa.
Mitä nyt heikoimat lenkit tosiaan on saabeissa niin laatikko (itellä oli alkuperäinen aj.495tkm) ja jakopää huolto kannattaa tehdä siinä 500tkm jälkeen. Alkaa ketju venyä pikkuhiljaa, kuten mainittiin tasapaino akseli myös alkaa olemaan huolon tarpeessa (paitsi itse poistin kyseisen pois).
Siis E85 kulutus kaupungissa 9,5l/100km. Aika kova tulos, joskin hieman hankala uskoa.