Aeron penkit

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
AP
"Hirsch"

Re: Aeron penkit

Viesti Kirjoittaja AP »

Joo en lähtis kyllä noin pienestä kuvasta kuntoa määrittelemään. Vaikka hyvältähän ne tuossa kyllä näyttää.
saapasi
"Hölösuu"

Re: Aeron penkit

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Jep. Tarkoitinkin lähinnä, että jos pääkuva on jo tuon näköinen, niin saattaapi olla koko sarja. Lisää vaan kuvia pyytämään ja ongelmatkohdat tietysti paljastaen.
Kuten Raimo tuossa jo kohdista mainitsikin, on ensimmäinen reiden kohdalla. Eteen asti ja oven reuna. Seuraavaksi eniten kuluu selkäosan sivuttaistuki oven puolelta. Siis kohdat, joista mennään sisään ja ulos.

Lämppärien toimivuus kannattaa myös kysyä.

Rahti maksaa tai minulla maksoi n.200€, mikä oli saman verran jos olisin autolla hakenut penkit itse.

Jaa sitten se tärkein mikä roudauksessa Bussgodsilla paskaksi menee ja sika kalliiksi tulee, on penkkien kyljissä alhaalla olevat säätönamiskat, ellei niitä kunnolla suojata. Puikot menevät poikki, jos penkkiä niistä nostaa (luonnollinen nostokohta painavalle penkille), kuten minulla meni kuskin puolelta. Ja uusi maksoi sitten marmorilla yli 300€, jonka matkahuolto tietysti korvasi. Kokonaiskorvauksista Matkahuolto käytännössä maksoi melkein puolet koko penkeistäni :wink:, which was nice :P Puskureista valitin pienestä jutusta kans ja sain niistäkin 150€..
Vastaa Viestiin