2.3 Käynti ym. tekniikka

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
sdracing
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 20:49

Re: 2.3 Käynti ym. tekniikka

Viesti Kirjoittaja sdracing »

Hmm, täytyypä miettiä..

Sitten kytkimestä; jäykkä, ottaa vasta ihan pohjassa, lyhyt liike, missä vika, mitä tehdä? :P
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: 2.3 Käynti ym. tekniikka

Viesti Kirjoittaja peinu »

sdracing kirjoitti:En saanu vieläkään puhdistettua sitä, no koitetaan nyt vapun tienoilla laitella. Mites tuo saban virittäminen vaparina? Lähinnä mietin lastua/ uutta softaa tai megaruuttaa ja lisäksi pieniä imu ja pakopuolen paranteluita..
Saat sen 3hepoa lisää ja rahaa meni enemmän kuin välirahaa turbotunttuun. :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: 2.3 Käynti ym. tekniikka

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

HAKU HAKU,

pääsylkky vuotaa tai sen tiivisteet huonot.
Se väliletku akun alla.
Työsylkky kytkimen päässä mennyt.

Ensiapuna on nesteiden vaihto jarru- ja kytkinpuolelle

Mm mm.

-Hessu-
sdracing kirjoitti:Hmm, täytyypä miettiä..

Sitten kytkimestä; jäykkä, ottaa vasta ihan pohjassa, lyhyt liike, missä vika, mitä tehdä? :P
Ex-Saabisti, nykyinen Foordisti. Sairautta kaikki.
Vastaa Viestiin