Sitten kytkimestä; jäykkä, ottaa vasta ihan pohjassa, lyhyt liike, missä vika, mitä tehdä?
2.3 Käynti ym. tekniikka
Re: 2.3 Käynti ym. tekniikka
Hmm, täytyypä miettiä..
Sitten kytkimestä; jäykkä, ottaa vasta ihan pohjassa, lyhyt liike, missä vika, mitä tehdä?
Sitten kytkimestä; jäykkä, ottaa vasta ihan pohjassa, lyhyt liike, missä vika, mitä tehdä?
Re: 2.3 Käynti ym. tekniikka
Saat sen 3hepoa lisää ja rahaa meni enemmän kuin välirahaa turbotunttuun.sdracing kirjoitti:En saanu vieläkään puhdistettua sitä, no koitetaan nyt vapun tienoilla laitella. Mites tuo saban virittäminen vaparina? Lähinnä mietin lastua/ uutta softaa tai megaruuttaa ja lisäksi pieniä imu ja pakopuolen paranteluita..
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: 2.3 Käynti ym. tekniikka
HAKU HAKU,
pääsylkky vuotaa tai sen tiivisteet huonot.
Se väliletku akun alla.
Työsylkky kytkimen päässä mennyt.
Ensiapuna on nesteiden vaihto jarru- ja kytkinpuolelle
Mm mm.
-Hessu-
pääsylkky vuotaa tai sen tiivisteet huonot.
Se väliletku akun alla.
Työsylkky kytkimen päässä mennyt.
Ensiapuna on nesteiden vaihto jarru- ja kytkinpuolelle
Mm mm.
-Hessu-
sdracing kirjoitti:Hmm, täytyypä miettiä..
Sitten kytkimestä; jäykkä, ottaa vasta ihan pohjassa, lyhyt liike, missä vika, mitä tehdä?
Ex-Saabisti, nykyinen Foordisti. Sairautta kaikki.