

Sininen katto.
Kolaroitu joskun ennenkin.
Ainakin papereiden mukaan tuo on ollut ikänsä Virossa.Minuteman kirjoitti:Yäkyäk, tuota "kolarikorjausta"![]()
Mistä auto on Viroon uinut, ja pitäisikö uskoa "veljeskansan" osoittavan moisia korikorjaajan taitoja..
Jos kerta koko auto menee purkuun niin eikös ole helpompi tiputtaa koko tekniikkapaketti apurunkoineen pois ja sitten ruveta vasta irroitteleen?MacTurbo kirjoitti: Kaikissa ohjeissa lukee, että vaihteisto pitää irroittaa alakautta.
Onko kukaan kuitenkaan nostanut sitä yläkautta pois, nyt kun "turhat" letkut ja sähkövehkeet on poistettu se minusta mahtuisi nousemaan ylöskin?
Juurikin noin. Tässävaiheessa ei olisi väliksi joutua purkamaan autoa "liikuntakyvyttömäksi".tetammi kirjoitti:
Vai onko kenties ajatuksena ettää jos ei tarveis mitään apurunkoa irroittaa että auto pysyis rullaavana?
Kommentoidaanpas tuota vielä senverran ettei kenellekkään jäisi kuvaa kusetuksesta.Minuteman kirjoitti:Jossakin vanhassa Puskurin Via Baltica- jaksossa taisivat vierailla jossakin paria Baltian maata alempana jossa oli näitä "Saksantuontien" eli kolariautojen palapelikorjaamoja ja jobbaamoja josta näitä sitten myytiin "ehjänä" Venäjällepäin, kuin myöskin pohjoiseen päin.
No ei noista tuontipeleistä kyllä ihan oikeasti aina tiedä.carimat kirjoitti:
Hienoa että airbag löytyiEi saisi tällälailla meikä epäillä
Kysyin siltä onko se kunnossaMimmi kirjoitti: Milläs testasit?