optimaalinen lisärisetti tonnariin?
Re: optimaalinen lisärisetti tonnariin?
Eikö se 3 ois hyvä, reunoille ne leveäkeilaset ja keskelle pitkäkeilanen, toisesta pitkäkeilasesta vaikka hakuvalo (kädessä pidettävä tai sitten pro-malli jota saa napeilla ja 2 moottorilla käännellä mihin haluaa).
Re: optimaalinen lisärisetti tonnariin?
Olisi hyvä ratkaisu, mutta virkamiehet tien päällä pysäyttävät ja sanovat valojen määrän olevan pariton.liteFun kirjoitti:Eikö se 3 ois hyvä, reunoille ne leveäkeilaset ja keskelle pitkäkeilanen, toisesta pitkäkeilasesta vaikka hakuvalo (kädessä pidettävä tai sitten pro-malli jota saa napeilla ja 2 moottorilla käännellä mihin haluaa).
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: optimaalinen lisärisetti tonnariin?
Niin mitä virkamiehiä siellä suljetulla alueella pysäyttelee parittomista valoista, kun tuskin suljetulla alueella on kukaan avautumassa mistään laittomasta?9000LPT kirjoitti: Olisi hyvä ratkaisu, mutta virkamiehet tien päällä pysäyttävät ja sanovat valojen määrän olevan pariton.
Jos menen tuonne suljetulle metsätielle ajamaan autolla jossa on vain 1 lisäpitkä auton katolla etuakselin takana, tuleeko joku puun takaa pysäyttämään ja sanomaan että on laitonta käyttää tuollasta yksittäistä valoa etuakselin takapuolella katolla? Ei tule, mutta maanomistaja ei pidä ajatuksesta että kyseistä metsätietä käytetään autolla ajamiseen, se kun on tarkoitettu hevosille.Jukkis kirjoitti: Otetaan yksi kpl tonnareita. Lähdetään ajatuksesta, että keulalle asennetaan vain kaksi kappaletta lisävaloja. Jatketaan ajatusleikkiä niin, että koska kiesillä ajetaan vain suljetuilla alueilla/teillä, niin referenssiluvut eivät sinällään ole rajoittava tekijä. >Samoin auton esteettisen ilmeen lopullinen raiskaaminen ei ole olennaista.
Re: optimaalinen lisärisetti tonnariin?
Varsinainen kysymys tässä koko aloituksessa koski loppujen lopuksi sitä, että
miten lisävaloilla varustettujen Saabien omistajat kokee eri variaatiot lisävaloissa, kun on puhe eri referenssiluvuilla varustetuista paketeista.
Kuten mainittu, on 37,5x3 ns. pitkä ja kapea, kun taas tuo 17,5x2 leveämpi mutta lyhyempi. Tämän jokainen ymmärtää. Nyt haettiin sitä OMAKOHTAISTA KOKEMUSPERÄISTÄ näkemystä ja kommentointia, kumman kukainenkin kokee paremmaksi.
Tai peräti kokemuksia muunlaisista variaatiosta, esim. tuosta eri ref-lukuisten lisävalojen sekaparista yms.
miten lisävaloilla varustettujen Saabien omistajat kokee eri variaatiot lisävaloissa, kun on puhe eri referenssiluvuilla varustetuista paketeista.
Kuten mainittu, on 37,5x3 ns. pitkä ja kapea, kun taas tuo 17,5x2 leveämpi mutta lyhyempi. Tämän jokainen ymmärtää. Nyt haettiin sitä OMAKOHTAISTA KOKEMUSPERÄISTÄ näkemystä ja kommentointia, kumman kukainenkin kokee paremmaksi.
Tai peräti kokemuksia muunlaisista variaatiosta, esim. tuosta eri ref-lukuisten lisävalojen sekaparista yms.
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Re: optimaalinen lisärisetti tonnariin?
Mulla on keulassa 4kpl HELLA FF200:sta ja olen ollut tyytyväinen. Reunoilla on ref.17,5 + 55watt. ja keskellä 37,5 + 100watt. polttimot. Lähivaloissa on xenonsarja 35watt. 5000 kelviniä joka pitäs kyllä vaihtaa jonnekin 4000 pintaan että sais nuo värisävyt balanssiin. Nämä lamput ei tule konepellin yli niinku edelliset HELLA 3000:set jotka näytti lähinnä "mikkihiiren korvilta"!!!
SAAB 9000 CSE -95 2,3T stage1