Ite tein kyseisen työkalun lattaraudasta ja parista pultista... hyvin toimii.
Muoviluukku puuttui multakin saksan tuliaisesta, mut leikkasin vanhasta öljykannusta oikean muotoisen palan ja ruuveilla kiinni.
ACC:n outo ledi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Mites tuon latan irroittaminen, kun hihna on paikallaan? Lähtikö kiristimen "hahloista" suosiolla irti?Ite tein kyseisen työkalun lattaraudasta ja parista pultista... hyvin toimii.
Tuossa meikäläisen tsydeemissä kun on sentään portaaton kiristyksen säätö , niin on kalun paikalleen laitto ja pois otto helppoa kuin heinän teko ja kiristinrulla asettuu paikalleen pehmeästi eikä "rävähdä"
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kun uusi remmi paikallaan niin remmistä vetoa alas päin. Lattarauta vekotin löystyy ja otetaan veke, sitten irroitetaan ote remmistä ja ajoa vailla.
Sulla onkin paljon modernimpi työkalu kun mulla... ja paljon parempi, kun ei ole toista auttavaa käsiparia jeesaamassa.
Sulla onkin paljon modernimpi työkalu kun mulla... ja paljon parempi, kun ei ole toista auttavaa käsiparia jeesaamassa.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Tein työkalun 15x15mm profiilista, johon 115mm:n välillä 2x 8mm pultit. Ei taipunut työn aikana. En viitsinyt edes lähtee latasta väsäämään...
Toi kierretanko on sikäli kiva juttu, ettei tarvi repiä remmistä, että kiristimen saa "nollakohtaan.
Tuotekehittelyä vielä siihen suuntaan, että lisätään 12V karamoottori, joka ohjaa kiristysmutteria. Sitten vaan piuha tupakansytyttimeen
Toi kierretanko on sikäli kiva juttu, ettei tarvi repiä remmistä, että kiristimen saa "nollakohtaan.
Tuotekehittelyä vielä siihen suuntaan, että lisätään 12V karamoottori, joka ohjaa kiristysmutteria. Sitten vaan piuha tupakansytyttimeen
Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.