virtalukon pohja vai mikä?
Re: virtalukon pohja vai mikä?
no ei näytä mikään saavan vastauksia?!?!?? NIIN MITÄ TOI MEINAA ETTÄ "Ei sisällä sähköistä ajonestoa jollei mainittu" ONKO MULLA NYT SIT TON JÄLKEEN AUTO JOSSAI EI OLE AJONESTOA VAI OTETAANKO SE VANHASTA VAI MITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: virtalukon pohja vai mikä?
Älä huuda , tulee pää kipeäksi.9000cse kirjoitti:no ei näytä mikään saavan vastauksia?!?!?? NIIN MITÄ TOI MEINAA ETTÄ "Ei sisällä sähköistä ajonestoa jollei mainittu" ONKO MULLA NYT SIT TON JÄLKEEN AUTO JOSSAI EI OLE AJONESTOA VAI OTETAANKO SE VANHASTA VAI MITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tonnarin avaimessa ei ole ajonesto sirua, joten lukko käy suoraan. Ajonesto on varashälyttimen ja Trionicin välillä. 9-5 ja 9-3 käy sama lukko pesä, joissa on taas on erillinen osa ajonestolle.
Joidenkin auton valmistajien lukoissa on ajonestolaite integroitu virtalukko kokonaisuuteen.
Kulunut avain ei aiheuta mainitsemiasi ongelmia, viallinen virtalukon pohja kylläkin. Kulunut avain aiheuttaa virtalukon kääntymättömyyden eli lukkoa ei saa käännettyä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: virtalukon pohja vai mikä?
kiitoksia, ei muutakun osaa hakemaan. vaikka nyt on taas viikon päivät toiminut ongelmitta.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-