V.J.S kirjoitti:ek6149 kirjoitti:Hei, kävin ProCar servicessä kesällä, pikkuinen yhden nosturin paja, ei niin vakuuttava, kuin vois ymmärtää.
Niin no, parempi varmaan sitten viedä pajalle jossa on ainakin kaheksan nosturia, oskiloskoopit välkkyy ja liuta muita koneita humisee.Lisäksi onkin sitten armeija äijiä, jotka A) Ei osaa käyttää niitä vehkeitä (vrt. Länsi-Auto:"Ei me voida sun ilmastointia täyttää". Homma hoitui sitten "nyrkkipajalla"...)
B) Ei osaa tehdä autolle mitään, jos ei vehkeet näytä vikaa.
C) Velottaa tunnista 80€ että saadaan hienot vehkeet maksettua takaisin.
Hei, kyllä siinä on otettava huomioon sekin tosi seikka, ellei sulla oo laitteita korjata jotain vikaa, niin se vika täytyy korjauttaa jossain muualla ja sekin tulee maksamaan, eli lisätään laskuun. Siks mä arvostan korjaamoa, jolla on edes tarvittavat välineet itsellä. Eiks näin oo ?
Itse en lähde muita Saab-liikkeitä kommentoimaan, mutta Länsi-Auton korjaajien "ammattitaidosta" en ole kovinkaan vakuuttunut (ainakaan tonnarin kohdalla), sen sijaan PCS:n ammattitaitoa Saabeihin en lähtisi kyseenalaistamaan.
ek6149 kirjoitti:
Tilasin sieltä itselleni takapaneelin 200 eurolla. Toimitusaika 1 kk.
Takapaneeli tuli osina, eli oli mennyt matkalla rikki, ei se ProCar servicen vika ollu, vaan kuljetuksen. Vakuutushan sen niille korvas.
Mut se ihmetytti kun poika sanoi, ettei he enään sitä tilaa, kun näyttää matkalla särkyvän niin helposti, ystävällisesti pyysivät tilaamaan muualta !
Todennäköisin syy lienee luettavissa rivien välistä, eli ProCar servicellä ei ollut varaa enään toista paneelia tilata ! "Tämä tarina on tosi"
Vie ny sinne autos korjattavaks, ellei eka kerralla onnistu ....
Onnittelut, olet ensimmäinen joka valittaa huonoa kohtelua PCS:llä! Kyllä, PCS:n toimitusajat ovat tilaustuotteille suht pitkät. Tämä taasen johtuu hyvin pitkälti ellei jopa kokonaan heidän toimittajastaan, Speedpartsista, joka sijaitsee Ruotsissa ja jonka toimet on viimeisen vuoden aikana ollut vähintäänkin "mielenkiintoisia".
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Suomessa kun tilaat Saabin osia jostain muualta, kuin merkki liikkeestä, joka sit maksaa ja maksaa, niin saat varautua odottamaan osaasi, mitä vaan vähintään sen kuukauden.
Tämä taas johtuu siitä, että nämä muut joutuvat heti ns. kuukausitilausten sakkiin ja merkkiliikkeisiin tulee joka viikko rekallinen tilattuja osia. Ehkä osittain siitäkin johtuu härskit hintapyynnit merkkiliikkeissä.
Enkä mä nyt tunne saaneeni niin kovin huonoa palvelua PCS:ltä tilasinpahan vain yhden osan heidän kauttaan. Toiminnastaan sain vain sellaisen kuvan, että kortilla on heidänkin hommansa jos ja kun halavalla tekevät sosiaalista työtä niin ei siinä sit rönsyillä, kunhan edes jotain saavat työstään. Mitä sääkin tykkäisit, jos sun pomo tulis joka tilipäivä tinkiin sulta, et sopiix sulle, et saat tässä kuussa vain tän verran "hilloo", -pärjääks tällä ?? Ei siinä etelänmatkoja suunniteltas.
P.S: Tämä ei ole maksettu mainos
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Omat ja monen, monen muun kokemukset PCS:stä kun on vain ja ainoastaan positiivisia, ja pojat todellakin osaavat hommansa eivätkä harjoita yliveloitusta.