menee ku "ajokoira"

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: menee ku "ajokoira"

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Jope kirjoitti:Johan on konttoreissa eroja. Toi holkki on kuitenkin aika oleellinen osa siellä.

Nimim. muistanpahan vaan rallanneeni aika tarkkaan vuosi sitten varaosakaupan kautta tallille vaihtamaan niitä alumiiniheloja vapari-cc:hen, että sais samana päivänä vielä ajoluvan sille romulle.
Saakos ne holkit vaihdettua irrottamatta tukivartta ? Nyt kun selkis että puslissa ei ole vikaa.
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: menee ku "ajokoira"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Kaide kirjoitti:Kävin tuossa "piruuttani" leimakonttorilla hakemassa vikalistan jos jotain muutakin sanottavaa löytyisi alustasta että osaa samalla laittaa kuntoon

1. Tuon holkin puuttuminen ei kiinnostanut leimasetää pätkän vertaa kun itse siitä mainitsin että olen vikalistan hakureissulla ja haluan tietää muutkin viat samalla
2. Alustassa ei ole mitään muuta vikaa

Tulos= HYVÄKSYTTY !

Onneksi-olkoon Kaide.

Siinä meidän tallin takanaapurina oleva katsastusmies sai hepulin, kun näki mun punasesta puuttuvan vastaavan osan.

jk. olen kohta ulkonaliikkumis-kunnossa 8)

Nyt taidat kerätä puuhapussin täyteen ja askarrella ajan kanssa.
Teen silloin tilaa tallille.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: menee ku "ajokoira"

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kaide kirjoitti:Saakos ne holkit vaihdettua irrottamatta tukivartta ? Nyt kun selkis että puslissa ei ole vikaa.
No, ei sitä sieltä käteen tarvi ottaa. Vaihdoin lattialla maaten keula pukkien varassa.

Jos se puslan sisällä kulkeva tanko on irronnut vulkanoinnista, niin kandee katsoa että se on keskellä kun niitä heloja asentaa, muuten on vaikeuksia saada pulttia läpi. :-)

Tietty tommoset puslat on seuraavaan leimaan mennessä väljät sitten.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Vastaa Viestiin