Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Toinen ääni sähkösinkitylle.
Ohennuskin näyttää siltä ettei tankon tukevuus paljon muutu.
Paino sanalle "näyttää", mitään tietoa putkien vääntölujuuksista ei ole.
Ohennuskin näyttää siltä ettei tankon tukevuus paljon muutu.
Paino sanalle "näyttää", mitään tietoa putkien vääntölujuuksista ei ole.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Ei pitäisi heikentyä yhtään, kun sama materiaali tuossa kuitenkin on, se on vaan lytätty tuonne sisälle. Putki on kuulemma lujaa! En nyt muista mikä lujuusluokka se oli? Ilmoittelen tänne kun tiedän.Ohennuskin näyttää siltä ettei tankon tukevuus paljon muutu
Onko tuo kaapelirata about saman levyinen kuin nuo ilmastoinnin putket? Eli riittääkö jos tekee kuskin puolellekkin samanpituisen ohennuksen?
anteeksi nyt vaan pakko laittaa (kun mun ehdotus lytättiin) hienoltahan tuo näyttää....
Mutta putkenhan tekee vahvemmaksi sen muoto, nyt kun se on lytätty tuosta tulee heikoin kohta siihen, jos vaikka painaa keskeltä tukea niin taipuu mukavasti...
Mutta putkenhan tekee vahvemmaksi sen muoto, nyt kun se on lytätty tuosta tulee heikoin kohta siihen, jos vaikka painaa keskeltä tukea niin taipuu mukavasti...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Samoin mulle.raiveh kirjoitti:Sähkösinkitty voisi olla hyvä, ja mullakin ilmastoinnilla varustettu+muovinen kaapelirata kuskinpuolella
Kyllä siinä täytyy molemmilla puolilla sitten sellainen prässillä painettu kohta olla, vaikka ei olisi mitään muovista kaapelirataa. Tai ainakin näin mun mielestä sopisi parhaiten....
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Hmm...niin...käyttämäni sana "lytätty" oli kyllä väärä tähän tilanteeseen. Putkeahan EI ole lytätty, sen muotoa vaan on muutettu jolloin sama lujuus säilyy, ainakin lähestulkoon. Ja näin lujassa putkessa ei ole mitään vaikutusta tuolla "muodonmuutoksella". Lujuusluokka on muuten "S355" mitä sitten ikinä tarkoittaakaan...patu kirjoitti:anteeksi nyt vaan pakko laittaa (kun mun ehdotus lytättiin) hienoltahan tuo näyttää....
Mutta putkenhan tekee vahvemmaksi sen muoto, nyt kun se on lytätty tuosta tulee heikoin kohta siihen, jos vaikka painaa keskeltä tukea niin taipuu mukavasti...
Maalaus sinkityksen päälle
Onko tietoa, pysyykö maali sähkösinkityksen päällä?
Jos pysyy, millaisella pohjustuksella?
Se vaan tuli mieleen, kun sinkittyä peltikattoa ei saanut maalata useaan vuoteen. Jos uuden sinkityn peltikaton maalasi, varmasti ei maali pysynyt. Mutta jo esim. viiden vuoden kuluttua maalaus onnistui.
No, onhan niitä täyssinkittyjä autojakin, ja maalattuja ovat.
Jos pysyy, millaisella pohjustuksella?
Se vaan tuli mieleen, kun sinkittyä peltikattoa ei saanut maalata useaan vuoteen. Jos uuden sinkityn peltikaton maalasi, varmasti ei maali pysynyt. Mutta jo esim. viiden vuoden kuluttua maalaus onnistui.
No, onhan niitä täyssinkittyjä autojakin, ja maalattuja ovat.
Matsu
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
Vaikka toi teoriassa heikkeneekin, niin rasitushan tulee pitkittäissuuntaisesti joten taitaa jäädäkin sille teoreettiselle tasollepatu kirjoitti:Mutta putkenhan tekee vahvemmaksi sen muoto, nyt kun se on lytätty tuosta tulee heikoin kohta siihen, jos vaikka painaa keskeltä tukea niin taipuu mukavasti...
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
[PILKUNKANSSATOIMIMISTA]Kyllä se heikkenee, sillä haervemmin rakenne tyssääntyy vaan yleensä se nurjahtaa. Nurjahdukseen taas vaikuttaa neliömomentti, joka taas on verrannollinen poikkileikkaukseen. Plaa Plaa Plaa... [/PILKUNKANSSATOIMIMISTA]tema kirjoitti: Vaikka toi teoriassa heikkeneekin, niin rasitushan tulee pitkittäissuuntaisesti joten taitaa jäädäkin sille teoreettiselle tasolle
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Eli nyt jos taas kerran halutaan pitkittäis suuntaista tuentaa niin latta käy hyvin materiaaliksi
ei pojat tehdä siitä hyvää tehdään siitä täydellinen
Ja nyt pojat p....le ei pelleillä
ei pojat tehdä siitä hyvää tehdään siitä täydellinen
Ja nyt pojat p....le ei pelleillä
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)