Kaveri viime viikonloppuna tutkaili laturini kytkentöjä, niin hän sai peräti merkkivalon syttymään kun maadoitti suoraan akusta.
Joten tuli justiinsa hankittua toinen laturi Motonetist. Uudessa laturissa ei ole häiriönpoistajaa, mutta siinä on normaalien b+:n ja D+:n liittimien lisäksi toinen D+:n liitäntä ja myös W-liitäntä.
Kysymyksenä kuuluu, voiskohan tuossa uudessa laturissa olla sisäinen häiriönpoistaja tai oiskohan se rakennettu niin ettei tarvitsis sitä?
Sen lisäks, tarvitseekohan mun kytkeä mitään W-liitäntään tai siihen toiseen D+:aan?
Ymmärtääkseeni W-liitäntään menee kierrosmittari?
Outoja sähköongelmia
Re: Outoja sähköongelmia
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: Outoja sähköongelmia
Selevä Mimmi.
Ihmettelen vielä sitä, että kun tuossa ei vaikuta olevan liitäntöjä häiriön poistajalle, niin oiskohan tuossa boschilaisessa mahollisesti sisuskalut tehty ns. häiriöttömäksi tai oiskohan tuossa sisäänrakennettu häiriönpoistaja?
Ihmettelen vielä sitä, että kun tuossa ei vaikuta olevan liitäntöjä häiriön poistajalle, niin oiskohan tuossa boschilaisessa mahollisesti sisuskalut tehty ns. häiriöttömäksi tai oiskohan tuossa sisäänrakennettu häiriönpoistaja?
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Outoja sähköongelmia
Tuossa on kuva 1994 S4 kiesin laturi, siinä on ainakin paikallaan konkka.

SAAB 115A laturissa ei näytä olevan konkkaa...


SAAB 115A laturissa ei näytä olevan konkkaa...

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#