Näin arvelinkin koska sähköaivoihin en omassa autossani ole törmännyt vielä muualla kuin radiossa.karg kirjoitti:Pieni tarkennus tähän: LH-ruiskusatkut 1990 alkaen ja tonnarit alkaen 1988 (DI/APC) ja 1990 alkaen DI/APC tai LH.karg kirjoitti:Kortin mukaan alkaen 1988-mallin 900/9000:t on tuettuna.
-92 9000CD2,3TA EDU?
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
Oliko hyvät panot?aero kirjoitti:Nusnus, mut DI/APC tuli vasta MY89. MY88 on DI+APC

Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
^Onko varmasti '88? Mun eksä oli "88" mutta MY oli 89.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
no kertokaa ny mikä siin on ku startis kirkas ja sit himmenee heti????
9-3.1972
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
TECH2 + normaali 10MB kortti toimii hyvin -92 -mallisen tonnarin kanssa, eli ei tarvitse mitään ISAT-laitteistoa. Ainoa vaan, että eipä siinä juurikaan säädeltävää/tarkkailtavaa ole ainakaan perus-EDU:n osalta. Pelkkä bensan kulutustieto on saatavilla. Kehittyneemmissä EDU:issa voi olla jotain muutakin saatavilla.core2 kirjoitti:Joo noin sen pitäis olla asentajakin sanoi, että hän muistelee sen olleen 1995:seen asti ehkä jokunen -96:sen malliikin asti vanha ohjelma ja sen jälkeen TECH.
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
No tottakai normaali kympin kortti riippuen mikä ohjelma siinä on sisällä ja mitä se tekki käyttää.
Mutta esimerkiksi Tech2:sen Saab versio # 148.000 ei pysty kuittaamaan -92 tonnarin SRS virhe koodia Vaan on oltava ISAT kortti testeriin ja sitä löytyi aiemmin kympin korteissa.
Mutta hyvähän se on jos se onnistuu siellä teillä.
Mutta esimerkiksi Tech2:sen Saab versio # 148.000 ei pysty kuittaamaan -92 tonnarin SRS virhe koodia Vaan on oltava ISAT kortti testeriin ja sitä löytyi aiemmin kympin korteissa.
Mutta hyvähän se on jos se onnistuu siellä teillä.

Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
Joo toi 32MB kortti pätee vaan og9-3/og9-5:sta 1998 alkaen ja ng9-3/ng9-5. GM:n 10MB Saab-kortti softalla 43.000 käy 1988-2002 vuosimallin Saabeihin. Noi kun on tekissä molemmat, niin on aika hyvä kattavuus 

Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
ei perkale, tullu purettuu koko kojelauta tänään ja tsekattuu kaikki liitokset ei mitään hajuu mix toi ajotieturi himmenee pimeex...(siis taustavalot) noin 1sekka virtojen päälle laiton jälkeen. Oisko sit se mittariston valojen säätö (reostaatti) tjsp. mittasin senkin et säätää, mut ota siitä ny selvää ku 10 eri piuhaa siihenkin menee...........????
9-3.1972
Re: -92 9000CD2,3TA EDU?
Nonni löyty vika, mix himmenee toi edu.
-Eli reostaatilta tulee jännitteet niinkuin pitääkin edun nastaa 32 (ruskea/valkoinen) johdin.
- EDU:n sisällä ei jännitteet enään olekkaan kohdillaan vaan putoaa edun polttimon nastoissa 2-3V sisään virtojen kääntämisen jälkeen.
- Eli EDU:ssa jotain sökönä inessä, en jaksa alkaa korjaan, joten otan jännitteet edun polttimoille suoraan reostaatilta.
- Eli katkasen edulta menevät 2 johdinta polttimoille ja vien niille jännitteet suoraan ruskea/valkealta johtimelta.
Toki toinen mahis ois vaihtaa edu, mutta kun muuten toimii niin teen harrastemielessä yksinkertaisen korjauksen, kun autokin on niin vanha.
-Eli reostaatilta tulee jännitteet niinkuin pitääkin edun nastaa 32 (ruskea/valkoinen) johdin.
- EDU:n sisällä ei jännitteet enään olekkaan kohdillaan vaan putoaa edun polttimon nastoissa 2-3V sisään virtojen kääntämisen jälkeen.
- Eli EDU:ssa jotain sökönä inessä, en jaksa alkaa korjaan, joten otan jännitteet edun polttimoille suoraan reostaatilta.
- Eli katkasen edulta menevät 2 johdinta polttimoille ja vien niille jännitteet suoraan ruskea/valkealta johtimelta.
Toki toinen mahis ois vaihtaa edu, mutta kun muuten toimii niin teen harrastemielessä yksinkertaisen korjauksen, kun autokin on niin vanha.
9-3.1972