...
Ja edelleenkin olisin samoilla kannoilla Mimmin kanssa.Mimmi kirjoitti:Tuo vaihteenvalitsimen näytön ongelma voi juontaa juurensa myös Trionicciin. Muistaakseni vaihteenvalitsimen ollessa 1,2 tai R asennossa on käytössä vain rajoitettua tehoa ja vääntöä.
Kolme AT saabia on ollut ja puolimiljoona ajeltu eikä vastaavaa ole sattunut. Ei ton laatikon luulisi sökö olevan jos kerran pintakaasulla toimii.
Loota itse on pelkkä "hydraulinen tietokone" ei siis keskustele moottorin kanssa. (Tai voihan se olla ettei 3 ja 4 kestä jotenkin vääntöö) ( en ole kyllä vastaavaa kuullut)
Jos se moottorinohjaus luulee kokoajan että on R päällä niin voisi varmaan aihetuttaa jotain vastaavaa
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Hukkiksen näkee alakautta juu, mutta voi tehdä tiukkaa saada päätä sinne auton alle. :-)
Ja ne releet.. Se rele/sulaketarjotin pitäis kyllä lähteä ruuvaamalla irti ilman, että tarvii puuttua airbagin kiinnitykseen.
Valitettavasti omakohtainen kokemus tästä aiheesta puuttuu. :-(
Ja ne releet.. Se rele/sulaketarjotin pitäis kyllä lähteä ruuvaamalla irti ilman, että tarvii puuttua airbagin kiinnitykseen.
Valitettavasti omakohtainen kokemus tästä aiheesta puuttuu. :-(
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)