...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Mutta tuo "mittaristo" on electronic display unit ja trioniciltä tulee piuhoja siihen (taitaa olla jonkinnäköinen väylä).
Joten laita se mittariston puoli ainakin kuntoon.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Katso tuo backup lamps circuit. erisulakkeet ohjaus no 3 ja päävirta no 16.
Lisäksi rele hanskalokeron takana.
TUO ojausjännitteen tieto menee myös trionicciin.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Sori :cry: sitä en tiedä ei ole ollut apparin tyynyä.
Mutta kai se sama sulake aski on kuin ilman tyynyäkin vaan alempana.
Ja releet on siinä samassa muovimöykyssä heti sulakkeiden takana.
Hanskalokero versiossa se kääntyy nätisti alas kun irroittaa ton boksin ja kiinnitysruuvit.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Mimmi kirjoitti:Tuo vaihteenvalitsimen näytön ongelma voi juontaa juurensa myös Trionicciin. Muistaakseni vaihteenvalitsimen ollessa 1,2 tai R asennossa on käytössä vain rajoitettua tehoa ja vääntöä.
Ja edelleenkin olisin samoilla kannoilla Mimmin kanssa.
Kolme AT saabia on ollut ja puolimiljoona ajeltu eikä vastaavaa ole sattunut. Ei ton laatikon luulisi sökö olevan jos kerran pintakaasulla toimii.
Loota itse on pelkkä "hydraulinen tietokone" ei siis keskustele moottorin kanssa. (Tai voihan se olla ettei 3 ja 4 kestä jotenkin vääntöö) ( en ole kyllä vastaavaa kuullut)
Jos se moottorinohjaus luulee kokoajan että on R päällä niin voisi varmaan aihetuttaa jotain vastaavaa :?: Eli pakkivalo kuntoon koska se sama tieto menee trinicciin 2.3 litrasessa. Voisi olla esim että R valon kytkin vuotaa hiukan läpi ja peruutusvalon rele on käämipoikki tai puuttuu silloin trionicissä on kokoajan R tieto sisään.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Ja onhan vaihdevaijeri ja kickdown sellainen varmasti oikein säädetty jotta kaikki vaihteet on kohdallaan.Eikä yritä kickdownia koko ajan deellä.
Mulla on joskus tuo kicdown vaijeri jäätynyt ja aiheutti hetken ihmettelyn kun ei vaihtanut kuin 2:selle.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Hukkiksen näkee alakautta juu, mutta voi tehdä tiukkaa saada päätä sinne auton alle. :-)

Ja ne releet.. Se rele/sulaketarjotin pitäis kyllä lähteä ruuvaamalla irti ilman, että tarvii puuttua airbagin kiinnitykseen.

Valitettavasti omakohtainen kokemus tästä aiheesta puuttuu. :-(
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Vastaa Viestiin