Juuri näin kuten yllä sanotaan.saarive kirjoitti:Ei galvanointi tässä ole avainsana vaikka siitä varmasti on paljon hyötyä. Niin hyvä ja edistyksellinen "paremman luokan auto" kuin tonnari markkinoille tullessaan olikin niin yhdessä suhteessa se on lähes ala-arvoinen eli ruosteenkestävyys.
Miten samassa maassa on pystytty suunnittelemaan ja valmistamaan jo lähtien 30-40 vuotta sitten esim sellaista autoa kuin Volvo Amazon, 144, 240, 700 sarja joiden ruosteenkestokyky on aivan toiselta planeetalta kuin tonnarin. Mitkään ajomäärät tms. ei kelpaa selitykseksi, taita jäädä vain huono laatu viimeiseksi selitykseksi tässä asiassa.
Nyt kun kolmannen tonnarin lähetin paaliin on se uskottava. Muuten niin persoonallinen ja kiinnostava auto pilattu huonolla maalilla ja ruostesuojauksella. Etenkin ne 80 luvun cc tonnarit lahosi ennätysajassa.