B204E6M00
T046858
Tuollaista mulla lukee moottorissa. Eli jos nyt oikein ymmärrän, koodi on juuri se mitä piti katsoa, eli toi T:llä alkava, ja kerta kun alkaa T:llä (joka tulee ennen V:tä), niin moottori on sitä vanhempaa sukupolvea, jossa 215mm kykä. Eiksjoo?
Kytkin luistaa..
Re: Kytkin luistaa..
Saab 9-5 2.3T, 2000, Automatic, E85 Stage 1 by jcarlson
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Saab 9-5 2.3t, 2002, Manual, E85 Stage 1 by jcarlson
#5866
Re: Kytkin luistaa..
Jos tyydyt hommaamaan 215mm osat niin ainakin aeron softan 225hv/343Nm jaksaa hyvin kun 370Nm asti kestää saatujen infojen mukaan hyväkuntoinen vakiopikkukykä. Nyt mulla käytössä 200hv/323Nm softa eikä tuo vedättäes tai kärri perässäkään luista mut jäykkä ja irrottaa aika ylhäältä.
Jos ajatuksissa kangastelee jatkossa laittaa paljon vääntöä antavaa viriä esim etanolia niin 240mm laittaisin silloin jo nyt suoraan tilalle.
Pääsylkkä helpoin noista irrotella niin tiivistesarja halvin tapa yrittää hikoilua poistaa.
Itsel tulossa sama kykän uusinta eteen lpt:lle seuraaval lomalla kesäkuussa jos muuten kestää läjässä ja keväällä alan osia etsiskellä. Pysyn itse kylläkin 215mm ja kun uusittu vaihdan tallista steg1 ecun nykyisen tilalle.
Jos ajatuksissa kangastelee jatkossa laittaa paljon vääntöä antavaa viriä esim etanolia niin 240mm laittaisin silloin jo nyt suoraan tilalle.
Pääsylkkä helpoin noista irrotella niin tiivistesarja halvin tapa yrittää hikoilua poistaa.
Itsel tulossa sama kykän uusinta eteen lpt:lle seuraaval lomalla kesäkuussa jos muuten kestää läjässä ja keväällä alan osia etsiskellä. Pysyn itse kylläkin 215mm ja kun uusittu vaihdan tallista steg1 ecun nykyisen tilalle.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01