Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Totta, tehdään siis 5mm rosterista.
Foxbody turbo
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Minä jätän tämän homman väliin, tuli nyt muuta hankintaa...
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

miks kukaan ei vastaa Peinulle :x
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Varmaan siksi, kun ei ole kokemusta asiasta. CC tonnarin kori on löysä, huomaa jo tunkilla nostettaessa. CD/CS malleista ei ole meikäläisellä havaintoa.
Foxbody turbo
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

No en nyt sanois että tuo on aivan niitä kaikkein löysimpiäkään koreja! Tosi monessa vastaavan ikäisessä autossa on paljon löysempi.
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Mitä tarkoitat että huomaa tunkilla nostettaessa? Jos meinaat että ovi aivan pikkiriikkisen kanittaa vastaan kun aukoo/laittaa kiinni, kun jokin kulma on ylhäällä niin voin sanoa että esim eräissä 90-luvun Lepoissa ei tahdo saada ovea kiinni jos sen erehtyy aukaisemaan kun on pikkuisen tunkkia alla...
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

jos vertaa vaikka satkuun niin kyllä to4 on oikeessa.
Onhan toi CC tonnarin aika rempula.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

No eipäs muuten ole löysä, minun cc-projektista oli rälläköity melkein puolet takapäästä pois ja vieläkin sitä sai nostella tunkilla haluamaansa asentoon ja ovi meni aina kiinni, samoin myös etupään kohdalla, sieltä oli ruoste vienyt lattiaa ja helmaa, ovet menivät tunkattuinakin kuin kassakaapissa, eikä nitkahtanut mihinkään. CS:n ja CC:n eroista en osaa sanoa mitään kun en ole CS:ää vielä hitsaillut :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Kyllä se etupää on CC/CD/CS malleissa ihan yhtä löysä niistä iskareiden yläpäistä. Poikkitanko siis siis jäykistää korin iskarien kohdalta mihin kohdistuu melkoisia voimia. Väitän että vaikuttaa kaikissa korimalleissa, etenkin jos alla jäykemmät jouset.

Itselläni tosiaan hävisi kojelaudasta kaikki natina mukulakivillä rämistellessä joten kyllä tuo oikeasti auttaa.
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

moksu kirjoitti:jos vertaa vaikka satkuun niin kyllä to4 on oikeessa.
Onhan toi CC tonnarin aika rempula.
tai 9-5:seen, vakio alustalla uskalsi ajaa läheistä asfaltti "ek:ta" ihan yhtä lujin, kun CC tonarilla missä oli Konin alusta.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Frostgrey kirjoitti:
moksu kirjoitti:jos vertaa vaikka satkuun niin kyllä to4 on oikeessa.
Onhan toi CC tonnarin aika rempula.
tai 9-5:seen, vakio alustalla uskalsi ajaa läheistä asfaltti "ek:ta" ihan yhtä lujin, kun CC tonarilla missä oli Konin alusta.
Jeps ajokokemuksien perusteella minäkin vertaan. :)
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
tamtami
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Mulle yksi setti rosterista kitoooos!
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

peinu kirjoitti:Puhetta on, että CC-mallisen auton kori olisi huomattavasti löysempi kuin CD- tai CS-korisen. Joten mahtaakohan noihin CD/CS:iin olla huomattavaa hyötyä tuosta viritelmästä? Tollanen tyylikäs ripa kyllä nostaa hevosvoimia ainakin 35hp, väännössä ei suurempia muutoksia :-o :roll:
Lunttasin bilsportista että vuonna 91/92 kun cs kori tulo markkinoille kori jäykkeni 25%
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
kari
"Turbo"
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 20:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kari »

Minä voisin ottaa sellaset patarautaversiot.
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Näillä näkymin tulee vain rosterimallia.
Foxbody turbo
Vastaa Viestiin