Epäilykset suuntautuu siis painekatkaisijaan tai johdotuksiin?
Miten tuohon painekatkaisijaan pääsee parhaiten käsiksi? Todella hankalan näköinen paikka ainakin yläkautta kun tuota tavaraa on edessä vallan mahdottomasti

Jep - ei sitten taida olla se magneettikytkin.
Eli siis oikosuljet kompuran päälle? En lähtisi tuota tekemään - toimivan ilmastoinnin (kylmästöinnin) kompura kun käy ja lepää aika tiuhaan - eli se ei ole päällä kymmeniä minuutteja / tunteja yhtä soittoa. Jos oiken olen ymmärtänyt niin sinne painepuolelle (kompuran ja kylmäkennon väliin) kehityy rankka ylipaine ja joku paikka antautuu katastrofaalisesti.Saabatti kirjoitti: ↑Pe Touko 10, 2019 06:27Painekytkin johdotuksineen menee keskiviikkona pajalle tutkittavaksi, en mä niille mitään osannut tehdä vaikka sinne tosiaan yhdellä kädellä juuri ja juuri yltää tökkimään paisarin säiliön irrottamalla.
Nyt kuitenkin pitäis viikonloppuna ajaa perhe kyydissä 500 km ja lupaa melko lämmintä keliä. Mitä tapahtuu, jos kytken ton vetämättömän releen matkan ajaksi kiinni, että ei tarvisi koiran ja lapsen sulaa sinne mustille nahkapenkeille?
Tuleeko sinne jotain ylipainetta tms?
Purkaako heti akun virrat katkaistessa?
Räjähtääkö galaksi?
Vastauksia ennen iltapäivää, jos mahdollista.
(EDIT: Aineet ja paineet siellä järjestelmässä kyllä on, talven jäljiltä kävin täytössä, eikä sieltä ollut juuri mitään lähtenytkään.)
Ja sitten varmaan lyhyen ajan kanssa jatkuvasti käyvä kompura sanois itsensä irti, kun ei ole aineita eikä öljyä kierrossa...