siihen turvallisuuteen vielä sen verran, että mistälähtien tuossa kohtaa on ollu matkustamo... vai matkustetaanko teillä peräkontissa..
satku ainakin niiaa tuosta kohdasta ihan luonnostaan, ja sisätilavuushan ei muutu miksikään...
eikä auta, vaikka ei olis ruosteessa.. siinä taka-akselin kohdalla vaan ei ole mitään tukirakenteita.. pienikin peräänajo aiheuttaa niiaamisen...
oli vaan pakko, kun katoin että ihmeteltiin.. hyvä kohta tuo on antaa periksi, eikä vaikuta matkustamoon. exä ainaki tykkäs, kun tuli mummo perään 40km/h
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
turkkaki kirjoitti:siihen turvallisuuteen vielä sen verran, että mistälähtien tuossa kohtaa on ollu matkustamo... vai matkustetaanko teillä peräkontissa..
satku ainakin niiaa tuosta kohdasta ihan luonnostaan, ja sisätilavuushan ei muutu miksikään...
No ehkä ei muutu matkustamon sisätilavuus mutta jos vähän enempi vauhtii niin voi olla melko vaikeeta päästä takapenkiltä ulos kun takaovet ei aukee.
Siten vois olla parempi jo löhtis ryppyyntyyn vähän aiemmin.
hyvännäköisen auton sait tilalle. sellaisessa tilanteessa voisi harmittaa, jos kolariauto on ollut pitkään omistuksessa ja on läpikäyty, huollettu ja vaihdettu paljon uutta osaa. jos hinta määritellään keltaisen pörssin tarjonnan mukaan, ne autot tuskin on yhtä timmissä kunnossa kun harrastajan käytössä oleva, itseään varten huollettu, hoidettu, ruostesuojattu yms.
mutta tämän kaunottaren taisit löytää saabistilta, joten lienee hyvin pidetty?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
lucaf kirjoitti:hyvännäköisen auton sait tilalle. sellaisessa tilanteessa voisi harmittaa, jos kolariauto on ollut pitkään omistuksessa ja on läpikäyty, huollettu ja vaihdettu paljon uutta osaa. jos hinta määritellään keltaisen pörssin tarjonnan mukaan, ne autot tuskin on yhtä timmissä kunnossa kun harrastajan käytössä oleva, itseään varten huollettu, hoidettu, ruostesuojattu yms.
mutta tämän kaunottaren taisit löytää saabistilta, joten lienee hyvin pidetty?
Joo, aikoinaan omistin (ikävä kyllä mainita) projekti DX corollan ja menihän
se lunastukseen, enkä omiani saanut koskaan takaisin. Kyllä harmitti ku
vakuutus setä tarjosi ruosteisia vakio corollia...
No, auto jäi mulle ja jotain rahaa sain ja takkiin tuli aika paljon ku eivät
suostuneet korjauttamaankaan...
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Täällä hönölässä saman moinen peräänajo golffari ajo noin 40-50 kmh perään ... pox.. oltiin jonossa paikallaan "hautausmaan kohdalla" jouluaattona keskellä päivää. meillä 9000cs vm. -96 ajettu 114tkm ja lunastukseen meni.. heittäkääpä huvikseen veikkaus mitä tommosesta vanhuksesta saa. vastapuolen vakuutus yhtiö oli if .. perkele..
oli kinkku syötävä niskat jäykkänä
tässä tapauksessa takaovet aukee. peltiä ei kurtussa mistään, palkki missä puskuri on kii oli lutussa. puskuri ja vetokoukku sai osuman ja kuskin puolen taka valosta pieni kulma pois.. golfin turvatyyny pelasti peräänajajan, auto oli keulasta melko pahassa kunnossa.
laitan kuvia tästä tapauksesta kun kerkeen ja laitan linkin tänne....
___________________________________________________________
Saab 9000 CS 2.0i -96 - Tranporter huoltoautona ..
Joskus aikoinani, kun tuon og:n kanssa hieman törmäilin, vastapuoli totesi, että mulle ei sentään käynyt kuten hänelle itselleen joskus aikoinaan. Oli itse ajanut og:lla ja tullut joku perään ja oli kuulemma "niiannut" hieman enemmänkin, eli koko runko vääntyi poikki taka-akselin kohdilta. Kuulee sitä kaikenlaisia tarinoita, kun kolaroi. Onneksi on toistaiseksi ainut kolahdukseni, eikä vastapuolikaan ollut kovin vihainen.