Jalopuuta kojeslautaan
Re: Kyse oli...
Sä ooot vaan kade kun sulla ei ole Aeroa.saapasi kirjoitti:Otan vähän OT, mutta mun mielestä on vähän ihmeellistä sellanen asia, että jos auto on kerran aito Aero, niin kyllähän sellaisessa pitäisi sitten vakiona olla penkkien lisäksi kunnon puut tai ainakin kojelaudassa jotain muuta kuin mustaa muovia. Sama pätee vaihteen valitsimen paneeliin ja keskilokeroon. Eihän voida puhua mistään lippulaivamallista, jos autossa ei ole muuta kuin jotkut erikoiset penkit.crashline kirjoitti:nimittäin kaikille nämä tällaiset asiat eivät ole niin justiinsa........
Ei muuten mutta hyvin moni aero kuski on välillä kovin leuka pystyssä csen vierellä. Montaa Aeroa vaan en ole nähnyt joka olisi sisältä tasokkaammalla varustetasolla kuin minun CSE:ni. Mutta täytyyhän se kakku olla päältä kaunis monessa muussakin asiassa, minä en vain käsitä sellaista.
Ja näistä ei taas tarvitse kenenkään lähteä ottamaan herneitä.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mutta ei se mitää, niin minäkin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Joo minulta saa vm. 89:iin käypäset tuolla rahalla vai oliko ne 240 € siinä on kaikki heebenit.saapasi kirjoitti:Varmaan hyvä en epäile, mutta onko tossa nyt enää järkeä laittaa 160€ maksavia kalvoja, kun eikös noi "aidot" muovit lähe jostain 250€:sta..J.V.A kirjoitti:Hinta oli silloin kallis- muistaakseni jotain tonnin päälle
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Kuinkahan hyvin tommoset paksuhkot kontaktimuovit pysyis..? Kattelin tossa Bauhausissa semmosta käärmeennahkajäljitelmää. Eipähän varmasti tulis ihan heti samanlaista vastaan.
Sieltä sai myös metritavarana noita erilaisia "puujäljitelmiä." Oli koivusta mahonkiin ja kaikkea siltä väliltä.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Re: Kyse oli...
köh köh...ei pidä paikkaansa. Minä en tarvitsisi Aerosta kuin lepakot, kaikki muu on omassa jo parempaapeinu kirjoitti:Sä ooot vaan kade kun sulla ei ole Aeroa.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Parempi suorituskyky (MapTun Stage 3+)
- Parempi alusta (H&R -40mm, kesäksi Bilsteinit sekä PU-puslat kaikkialle)
- Tehokkaammat jarrut (EBC Sport, urilla ja rei-illä & EBC GreenStuff)
- Rosterinen poikkituki edessä (Speedparts)
- Suuremmat vanteet, 17" (kesäksi tulossa 18")
- Korinväriset peilit
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Näiden pohjalla CSE:n lähes tasokkain varustetaso, jossa mm.: 2xAirbag, mustat nahat ja aidot alkuperäiset puut kojelaudassa, automaatin valitsimessa sekä keskilokerossa. Lisäksi vakiona Sony 10CD-vaihtaja lisävaruste-stereoilla, alkuperäis HF-asennus stereoissa ja tietysti vakio varashälytin. Myös autonavigaattori BT-HF:llä ja kaukosäätimellä löytyy. Maalipinta uutena käsitelty PermaShine-pinnoitteella, jolla oli 5 vuoden takuu.
Keväällä on tulossa vielä uusi erikoisempi korisarja, jolloin voi Aeron helmat ja puskuritkin sitten unohtaa... että se siitä Aeron paremmuudesta
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tämä on nyt vain meikäläisen mielipide, mutta tontun sisustasta ei kyllä tyylikästä saa millään puilla tai kalvoilla - ei edes alkuperäisillä. Koko kojetaulun muotoilu on niin kirveellä veistetty, jonka toki ymmärtää kun miettii mallisarjan ikää. Melkein joka kerta kojelauta ja nuo hallintalaitteet jotenkin häiritsevät; näppäimet kuin venäläisessä ydinvoimalassa, ACC:n panelista puhumattakaan. Juu, ja tiedetään - ja myös ymmärretään, että tuota kokonaisuutta moni pitää hienona jalopuineen kaikkineen.
Pääasia minulle on kuitenkin kohtuullinen toimintavarmuus ja tuon muotoilun kanssa tulee toimeen.
Pääasia minulle on kuitenkin kohtuullinen toimintavarmuus ja tuon muotoilun kanssa tulee toimeen.
Tuosta voisi taas päätellä että sinä taas olet kade minun autolleni ja lisävarustelistalleniHane_81 kirjoitti:kyllähä se o fakta että se sunki baasi on täys pommi
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Porsiva pommi, ohan se varmasaapasi kirjoitti:Tuosta voisi taas päätellä että sinä taas olet kade minun autolleni ja lisävarustelistalleniHane_81 kirjoitti:kyllähä se o fakta että se sunki baasi on täys pommiJa lisää tulisi kun vilauttaisin huoltokirjaa...siellä lukee LänsiAuto, LänsiAuto, LänsiAuto...
Eli rahalla huollettu alusta asti, joten pommareista kaukana
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ja tuosta voidaan päätellä että joillakin on tarve leuhottaa lisävarusteilla varustetuista porsivista pommeista netissä vaikka liki joka tonnarin omistajalla on samat varusteet+huomattavasti enemmän tuota kulkupuolta. Alkaa vaan suttaamaan tää Keijoilu täällä foorumilla...noh elämä on
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Minulla ei ole tarkoitus leuhkia, eikä siihen ole tarvetta. Minun kantani lähti vaan siitä, kun jotkut aeron omistajat puolestaan sattuvat leuhottamaan csen vierellä aivan kuin heidän autonsa olisi jotenkin merkittävästi erikoisempi. Saattaa se olla, jos perus ceeässään verrataan, mutta minun varusteillani se ei enää sitä ole. Lepakot ainoana. Ja mikäli vain tuo uusi korisarja toteutuu, tulee cse olemaan ylpeä itsestään kun airojen viereen parkkeerataan. Korisarjalle on jo olemassa erikoisempi nimikin kuin Aero...Hane_81 kirjoitti:ja tuosta voidaan päätellä että joillakin on tarve leuhottaa lisävarusteilla varustetuista porsivista pommeista netissä vaikka liki joka tonnarin omistajalla on samat varusteet+huomattavasti enemmän tuota kulkupuolta. Alkaa vaan suttaamaan tää Keijoilu täällä foorumilla...noh elämä on
Kulkupuolesta... sitä tuskin on monella paljoa enempää kun automaatista nyt puhutaan, vai onko täällä monellakin 4000€:n vahvistettu automaattilaatikko
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja mitä porsiva...iso Saabihan on laadukas auto joka nimenomaan kestää, kunhan se on oikein huollettu. Vai onko joku erimieltä...
TÄäää aihe..
Tällä hetkellä tän aiheen pitäis olla että NYT SITÄ PÄÄTÄ SIIHEN JALOPUUKOJELAUTAAN
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
On.saapasi kirjoitti: Ja mitä porsiva...iso Saabihan on laadukas auto joka nimenomaan kestää, kunhan se on oikein huollettu. Vai onko joku erimieltä...
Niin, niistä invalidi, köh siis automaattivaihteista. Saahan sitä rahaa käyttää vaikka korinvärisiin tupakansytyttimiin, mutta alle 350 hevosen en alkaisi paljoa rintaa röyhistelemään. Pitää valita semmoinen lootikko joka kestää.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Pistäs linkkiä siihen 4000e vahvistetuun tomaattiin. Käsittääkseni sitä on jotkut kyselleet ZF:tä asti että voiko tolle tomaatille jotain tehdä ja vastaus on ollut negatiivinen.saapasi kirjoitti: Kulkupuolesta... sitä tuskin on monella paljoa enempää kun automaatista nyt puhutaan, vai onko täällä monellakin 4000€:n vahvistettu automaattilaatikkoTehojen vertaus oli tarkoitettu vakio Aeroon.