JT 3" rööri

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ysikoo
"Viggen"
Viestit: 595
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 00:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ysikoo »

No perhana, sehän sopii ihan passelisti! On muuten tyylikäs 8)
M97CSB234EFM57001 RE85
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

G-mies kirjoitti:
peinu kirjoitti:Millä tavalla tuo T5-softan "kunnolla toimimattomuus" ilmeni?
Välillä ahtoi maksimit, välillä ei. Yleensä ei ja ahdot ikäänkuin hakivat paikkaansa :lol:. Kellon vaihdon jälkeen(se mikä sinne piti alunperinkin jo tulla) kaikki alkoi toimia hienosti. Peruspaineet ok ja maksimit erittäin stabiilit.

Matti
No johan nyt. Mulla on nykyään ihan sama juttu tossa Sinikassa (eli ysikolkissa). tosin dp:n asennuksen jälkeen pistin kymmennen kiekkaa lisää kireyttä vakioactuun. Eli luulis ainakin melkein riittävän? Pitää kai pistää vielä muutama jenka jos vaikka huipuahdot tasottuis. Pistitkös ite jonkun jämymmän aktun vai teitkö jonkun Spede-patentin?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Ruuvasin äsken peruspaineet reiluun 0.5baariin jonka jälkeen uudet max. paineet >1.5bar, menikö oikein?
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Kaide kirjoitti:
Raimo Miettinen kirjoitti:Mites soundipuoli tuollaisen jälkeen muuttuu? Ei kait mitään jatkuvaa tuning-pärinää sentään?
kait se tollaselta kuulostaa:

http://www.youtube.com/watch?v=ZsOAoJQR_hw
Oikein hyvä ja noin sen pitääkin olla! Mulla vielä astetta miehekkäämpi kun on JT:n koko roska ja sportcat (eikä pakosarjakaan enää vuoda). Sisällekuuluu ihan vähän, just silleen makeesti, muttei todellakaan mikään teinipärinä. Ja ulostulossa on asennetta, ei munanjatketta :wink:
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: JT 3" rööri

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Komppaan aihetta,

Sain nyt tarjoukset JTltä ja sieltä tarjottiin myös tätä tuotenumeroa: Artnr: JT60-K4/1
Tämä on yhdellä vaimentimella ja ilman KATtia oleva 3" setti tonnariini.

Onko tuo KATti sellainen, että siihen passaa sitten mikä tahansa 3" rei´illä oleva?
Miten tuo äänipuoli, onko liian Kerava thyyning yhdellä änärillä?
Hintaero kun on aikas huomattava: 480 euroa ennen rahteja ja taas sitten KATillinen ja kahdella vaimentimella oleva maksaa jo yli 700 euroa. Eikä ole edes rosteria 8O

Voisi katsos ajella tuolla KATittomalla koko kesän ja sitten katsastukseen laittaa KATin paikoilleen syksyllä.

Ehdotuksia ja neuvoja kiitos.

Updeittiä:

Tilasin Rikulta nyt tuon KATittoman täys-setin. Minulla on aikaa ennen kevättä kaivaa jostain joku käypä KATti siihen.
Onko kukaan tehnyt samoin tällaisessä kohtaa? Minkä KATin ostitte jälkikäteen?
Motonetissa on jotain isoja KATteja. Onko verkonpainoja vai uskaltaako kokeilla?
Lahtelainen mesta myy kanssa aika edulliseen hintaa rosterisia: http://www.a-alt-avgassystem.fi/katalys ... ttorit.htm

Toi E006 kiinnostaa.

Sit on Vantaalainen hemmo, joka myy Catcoa: http://www.pparkko.fi/katti.html

Eikös tuo Catco ole kehuttu?

-Hessu-
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: JT 3" rööri

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Mulla o omavalmiste 3"putki yhdellä isolla vaimentajalla ja äänet ei oo kummoisesti kovemmat kuin kaverin JT putkella.

Corradossa mulla oli joku yleismallin isokatti ja päästöt pysyi hyvin kurissa ja asennus oli ok ku hitsas laipat vaan. Nyt taitaa olla joku speedpartsin 3"katti...
Vastaa Viestiin